danbanan Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Begynner å bli temmelig lei nå, prøvd omtrent alt, fra å skrive høflige meldinger(relaterte til profilen eller bilder) til korte, mer "flørtene" meldinger. Skriver selvsagt kun til de jeg syntes virker interessante, basert på bilder, interesser osv. Men neida, null respons, så hva er oppskriften til å lykkes hos dere kvinner på nettdating? Selv de kvinnene med samme interesse som meg, svarer ikke, så jeg forstår virkelig ikke? Er dere bare "super" kresne, eller er dere der inne bare for moro skyld og for å få bekreftelse på at dere er "populære"? Vet at det er mange desperate mannfolk der inne som ødelegger for oss "normale", ved å sende masse dritt. osv..men hadde faen meg ikke trodd at det skulle være så vanskelig å få kontakt. Har kun fått ett eller to brev på 2+ mnd, så går vell utifra at jeg ikke er "kjekk" nok? Har egentlig ikke noe annen logisk forklaring, siden en kompis av meg får mye mer respons, til tross for en mye mindre utfyllende profil.. Merker motivasjonen daler nedover her.."sukk"
majagirl Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 mhm.. Kanskje du prøver litt over nivået ditt? Tipper de jentene du skriver til får 10 mail hver dag. Prøv å bytt ut bildene, med noe som er bedre hvis mulig. 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Jeg var kresen fra før av, men etter at jeg begynte med nettdating ble det bare verre. Er så mye drøye menn at jeg blir helt matt...så jeg er nok av de som ikke gidder å svare med mindre jeg er veldig interessert. -Og det skjer vel ca. en gang i skuddåret. Mine tips: - Tenk gjennom hva slags dame du passer sammen med og hvilke du reelt har sjans på. De "prefekte" damene som ikke enser deg i virkeligheten "finner" deg ikke på nett heller. Vær realistisk! - Avtal bare et møte dersom du faktisk har ballene til å gå. - Vær ærlig om hva du er ute etter og følg opp utsagnet ditt. Dersom du er ute etter uforpliktende, sextexting og runkebilder: vær ærlig. Du vil tiltrekke deg de damene som er interessert i sånt. - Vær ærlig med bildene dine. - Ikke kommentert utseende når du skriver til damer. Sjansen er at mange av oss er drittlei utseendefokus og ønsker ikke sånt fra en potensiell kjæreste. Anonymous poster hash: 1fe8a...427 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Helt umulig å si uten å vite noe mer om deg og din profil. Jeg brukte nettdating en kortere periode da jeg flyttet til en ny by og det handlet mest om hva han skrev i profilen sin. Anonymous poster hash: df665...d47
danbanan Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2014 mhm.. Kanskje du prøver litt over nivået ditt? Tipper de jentene du skriver til får 10 mail hver dag. Prøv å bytt ut bildene, med noe som er bedre hvis mulig. Skriver til helt normale damer, helst med samme interesse osv. Går ikke etter de som er aller "penest". De vet jeg at kan plukke og velge der inne akkurat som de vill, så de er det ikke verdt å "kaste" bort tiden på. Ser vell ganske normalt ut selv, så forstår virkelig ikke hvor det skal være så jævla vanskelig å få kontakt, for ja, utseende spiller en viss rolle.Og si noe annet, vill bare være å prøve å være "politisk korrekt"
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Skriver til helt normale damer, helst med samme interesse osv. Går ikke etter de som er aller "penest". De vet jeg at kan plukke og velge der inne akkurat som de vill, så de er det ikke verdt å "kaste" bort tiden på. Ser vell ganske normalt ut selv, så forstår virkelig ikke hvor det skal være så jævla vanskelig å få kontakt, for ja, utseende spiller en viss rolle.Og si noe annet, vill bare være å prøve å være "politisk korrekt" Utseendet spiller en rolle ja men massevis av mennesker finner hverandre hver dag uten at noen av dem er eksepsjonelt vakre/kjekke. Typen bilder du har vil påvirke inntrykket du gir. Ikke fremstill deg selv feilaktig, men du burde selvsagt ha attraktive bilder som representerer deg (fra noe sosialt eller en hobby). Anonymous poster hash: df665...d47
Gjest brutal_mann Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Husk, det er 80% menn der inne. Du skal ha mer enn bare flaks for å få kontakt. 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Du vil aldri få et godt råd fra en kvinne om dette. De har ikke den fjerneste anelse om hvordan det er å være mann på sjekkemarkedet. Anonymous poster hash: f5062...9a8 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 "Koden" er rett å slett å fremstå som en interessant person. Og hvis du klarer å styre unna grisepraten så leder du allerede på 90% av karene jeg har inntrykk av vanker på sånne nettsteder Anonymous poster hash: e38fe...a5f 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Begynner å bli temmelig lei nå, prøvd omtrent alt, fra å skrive høflige meldinger(relaterte til profilen eller bilder) til korte, mer "flørtene" meldinger. Skriver selvsagt kun til de jeg syntes virker interessante, basert på bilder, interesser osv. Men neida, null respons, så hva er oppskriften til å lykkes hos dere kvinner på nettdating? Selv de kvinnene med samme interesse som meg, svarer ikke, så jeg forstår virkelig ikke? Er dere bare "super" kresne, eller er dere der inne bare for moro skyld og for å få bekreftelse på at dere er "populære"? Vet at det er mange desperate mannfolk der inne som ødelegger for oss "normale", ved å sende masse dritt. osv..men hadde faen meg ikke trodd at det skulle være så vanskelig å få kontakt. Har kun fått ett eller to brev på 2+ mnd, så går vell utifra at jeg ikke er "kjekk" nok? Har egentlig ikke noe annen logisk forklaring, siden en kompis av meg får mye mer respons, til tross for en mye mindre utfyllende profil.. Merker motivasjonen daler nedover her.."sukk" Koden er det at kvinner bugner over med tilbud og for i det heletatt ha noen sjangse må du bare sende meldinger til alle. Var det jeg gjorde og da fikk jeg plutselig mange svar. Vi har ikke luksusen til å kunne ta og velge og vrake på slike sider desverre Anonymous poster hash: 43f52...3d3 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Koden er å være kjekk nok, er du kjekk nok så har ingen andre ting noe å si. Napp blir det uansett. Invester i profesjonelt tatte bilder med god belysning og kvalitet, da ordner det seg. Anonymous poster hash: a2557...1d9 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Koden er det at kvinner bugner over med tilbud og for i det heletatt ha noen sjangse må du bare sende meldinger til alle. Var det jeg gjorde og da fikk jeg plutselig mange svar. Vi har ikke luksusen til å kunne ta og velge og vrake på slike sider desverre Anonymous poster hash: 43f52...3d3 Ja, det gjør vi. Men 99% av meldingene er jo bare sexprat og annet tull. Dersom ts klarer å oppføre seg, både på nettdating og ellers, vil han lett skille seg fra alle de andre brødhuene der ute. Anonymous poster hash: 1fe8a...427 4
Gjest rådyr Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Koden er 3157. Alle vet vel det... 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 Begynner å bli temmelig lei nå, prøvd omtrent alt, fra å skrive høflige meldinger(relaterte til profilen eller bilder) til korte, mer "flørtene" meldinger. Skriver selvsagt kun til de jeg syntes virker interessante, basert på bilder, interesser osv. Men neida, null respons, så hva er oppskriften til å lykkes hos dere kvinner på nettdating? Selv de kvinnene med samme interesse som meg, svarer ikke, så jeg forstår virkelig ikke? Er dere bare "super" kresne, eller er dere der inne bare for moro skyld og for å få bekreftelse på at dere er "populære"? Vet at det er mange desperate mannfolk der inne som ødelegger for oss "normale", ved å sende masse dritt. osv..men hadde faen meg ikke trodd at det skulle være så vanskelig å få kontakt. Har kun fått ett eller to brev på 2+ mnd, så går vell utifra at jeg ikke er "kjekk" nok? Har egentlig ikke noe annen logisk forklaring, siden en kompis av meg får mye mer respons, til tross for en mye mindre utfyllende profil.. Merker motivasjonen daler nedover her.."sukk" Svaret er bilder, bilder, bilder, bilder. Bruk et halvt år med vekt treing og skikkelig mat/diett. Game over for jentene. Plus en normal profil tekst og være normal sosialt oppegående. Anonymous poster hash: 748d9...b9b
Summers Skrevet 2. desember 2014 #15 Skrevet 2. desember 2014 Men MÅ du bruke nettdating? Vet det er det du spør om, men jeg ser jo fra venners erfaring at de får mye dårligere respons på nettdating enn i virkeligheten. Og det er ikke bare litt dårligere, det går fra knapt ingen respons til å føle seg rimelig attraktiv.
mijaa Skrevet 2. desember 2014 #17 Skrevet 2. desember 2014 Som folk sier; bilder! Men som andre også har nevnt, man trenger ikke være veldig kjekk/vakker. Eller, det kommer an på hvor kresen dama er, så klart. Men bildene bør være nye og gi et godt inntrykk av hvordan du ser ut! Gjerne i litt forskjellige settinger og vinkler. Da jeg drev med nettdating la jeg merke til at mange av guttene hadde gamle bilder eller 2-3 bilder hvor de så helt forskjellige ut. Prøv å unngå det, da de fleste liker å ha en viss peiling på hvordan fyren de snakker med ser ut Og ha en ordentlig utfylt profil, så fri for skrivefeil som du klarer! 1
99699 Skrevet 2. desember 2014 #18 Skrevet 2. desember 2014 Samme er, svært dårlig respons! Føler nesten at sannsynligheten er større for å møte noen på en øde øy i Stillehavet! Men samma faen. Får heller være trofast til Sasha, min motorsykkel <3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Skriver til helt normale damer, helst med samme interesse osv. Går ikke etter de som er aller "penest". Har du meldt med noen damer her inne da? (I tilfellet, hvor mange? )Anonymous poster hash: a15b5...a21
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Jeg var på datingside i 10 dager før jeg ble kapra. Tror det er slik med en del andre kvinner også. Det er egentlig bare flaks. Anonymous poster hash: 213f7...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå