Kykelikokos Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Dama innbilte seg faktisk at hun hadde en sak her bare fordi mennene forsvarte seg selv. Er det ikke snart på tide at kvinner lærer seg at også de må ta konsekvensene av sine handlinger? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Den dama fikk det hun fortjente. Konsekvenser lærte jeg om fra jeg var barn. Nå er det på tide at du lærer deg om generaliseringer. Anonymous poster hash: 707b5...3dd 6
sol87 Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Dama innbilte seg faktisk at hun hadde en sak her bare fordi mennene forsvarte seg selv. Er det ikke snart på tide at kvinner lærer seg at også de må ta konsekvensene av sine handlinger? På tide at alle kvinner lærer, eller at denne kvinnen lærer? De fleste oppegående mennesker vet at det finnes konsekvenser til handlinger, både menn og kvinner. 4
WubWub Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Syntes det er litt spesielt å ta parti med primitive vesen som hyler "death to america" og "death to whiteys". Og tittelen din er misvisende, hun dama var ikke voldelig. Ingen steder i videon utførte hu vold mot noen Endret 2. desember 2014 av WubWub 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Det er synd at det finnes slike feminister som ødelegger for alle de ekste feministene. Anonymous poster hash: 9c690...cd3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Syntes det er litt spesielt å ta parti med primitive vesen som hyler "death to america" og "death to whiteys". Og tittelen din er misvisende, hun dama var ikke voldelig. Ingen steder i videon utførte hu vold mot noen Hun var voldelig og aggressiv i kjeftbruket. "Alle menn er voldtektsforbrytere" osv Anonymous poster hash: 707b5...3dd 1
WubWub Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Hun var voldelig og aggressiv i kjeftbruket. "Alle menn er voldtektsforbrytere" osv Anonymous poster hash: 707b5...3dd Hun var ikke voldelig nei, men at hun var aggressiv er jeg enig i. Det hadde jeg også blitt om noen rasister stod å hylte trynet mitt full med rasistiske utsagn om hvite 1
Lirael Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 De stod og diskuterte på ganske ufine måter. Jeg er ikke enig i det hun sa, men å dytte henne på bakken på grunn av det?! For meg så dette ut som en gjeng med mennesker som ikke tålte å bli motsagt i en litt opphetet debatt. Hun gjorde ikke noe annet enn å diskutere med dem. Hun var på ingen måte hverken truende eller aggressiv. 3
Kykelikokos Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hun var ikke voldelig nei, men at hun var aggressiv er jeg enig i. Det hadde jeg også blitt om noen rasister stod å hylte trynet mitt full med rasistiske utsagn om hvite Hun tok tak i kameraet, hun stilte seg foran fyrn, hun skrek og hylte og viste neven og trakasserte som en annen tulling. Hun angrep. Endret 2. desember 2014 av Kykelikokos
Kykelikokos Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2014 (endret) De stod og diskuterte på ganske ufine måter. Jeg er ikke enig i det hun sa, men å dytte henne på bakken på grunn av det?! For meg så dette ut som en gjeng med mennesker som ikke tålte å bli motsagt i en litt opphetet debatt. Hun gjorde ikke noe annet enn å diskutere med dem. Hun var på ingen måte hverken truende eller aggressiv. Hun ble ikke slengt i bakken. Hun var skjør og falt da han skubbet henne vekk fordi hun tok tak i kameraet deres. De spurte henne til og med om det gikk bra med henne. Man kan jo bare tenke over hvor mange menn som har blitt straffet for lignende tidligere fordi en kvinne tilfeldigvis falt i bakken da de forsvarte seg med minimal kraft. Hadde ikke disse mennene hatt kamera for å bevise hva som skjedde så ville de vært bura inne og ført opp på statistikken for vold mot kvinner, noe som demonstrerer hvor falsk og misvisende den egentlig er. Endret 2. desember 2014 av Kykelikokos
Kykelikokos Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2014 Det er synd at det finnes slike feminister som ødelegger for alle de ekste feministene. Anonymous poster hash: 9c690...cd3 Det er synd at de ødelegger for menn. Det er derimot bra at de eksponeres.
absinthia Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Er du sint, hvit og arbeidsledig eller har en dårlig jobb? ...eventuelt svart, sint og arbeidsledig? Endret 2. desember 2014 av absinthia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå