Gå til innhold

Snacks på kakebordet

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vi skal kun ha kaker på kakebordet' date='snacks og slikt setter vi ut på småbordene,kanskje etter at kaffen er over og festen begynner.[/quote']

det samme skal vi. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lullu! hvor bestiller du konfekteske med bilde av dere på? Synes det hørtes ut som en god ide :)

Skrevet
Lullu! hvor bestiller du konfekteske med bilde av dere på? Synes det hørtes ut som en god ide :)

Vi bruker http://www.minebilder.no/mb.php til fremkalling av våre bilder, og her kan masse bestilles - også konfekteske.

Skal også bestille en boxershort til typen m/ bilde av meg på til bruk bryllupsdagen :sjarmor:

Og kanskje også en stringtruse til dagen derpå med bilde av han på? :ler:

Skrevet

Jeg er veldig for ting som ikke er så søtt på bordet. Saltstenger er nam. Så også noe frukt, som f. eks. druer, jordbær, melonbiter, ananasbiter etc. etc. Nøtter kan også være godt.

Skrevet

Skal bare ha kaker vi.

Skulle gjerne hatt snacks, men det koster 40 kr per gjest, og det synes jeg er mye, så vi gidder ikke.

Folk overlever nok.

Skrevet

På kakebordet skal vi i tillegg til kaker ha multekrem, karamellpudding og fruktsalat (+ godteskål til de ungene som ikke er så glade i kaker...)

Snacks tar vi etterpå.

Skrevet

Vi hadde åpen bar og der var det bare å hente seg glass med saltstenger og peanøtter etter behov :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...