Gå til innhold

Snacks på kakebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha/hadde dere på kakebordet som ikke er kaker? Til nå har jeg tenkt et fruktfat og kanskje saltstenger. Vil ha litt forskjellig, men kan jo ikke se ut som et vorspill! Innspill, vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg har tenkt på det samme.. vi kuttet ut fruktfatet, for vi tenkte det var ingen som kom til å knaske på et eple uansett.. hehe.. Men, det kan jo være fint å se på, og druer går jo fint an å spise i "fint selskap".

Vi kommer til å ha twist, småsjokolade, og kanskje peanøtter på småbordene.

Skrevet

Vi skal kun ha kaker på kakebordet,snacks og slikt setter vi ut på småbordene,kanskje etter at kaffen er over og festen begynner.

Skrevet

Jeg skal ihvertfall prøve å finne sånne hjerteformede potetgull-snacks. Hvis de selger dem fortsatt da... Ellers saltstenger, chillinøtter, småsjokolader, vingummi etc. Anton Berg-sjokolader. Litt av hvert. Og dill-potetgull forresten, sånn som de har i Sverige.

Skrevet

Vaffelkjeks (sånn man bruker til is)

Fruktfat med jordbær, druer og melon.

Fruktsalat ("himmelsk lapskaus")

Jordbær m/ vaniljesaus/fløte/sukker

Snacks venter vi med til festen begynner

Skrevet

Vi går også for saltstenger, chillinøtter og peanøtter rundt på små bordene da festen er i gang :P

Fruktfat med melon, jordbær og druer var slett ikke dumt, :-) skjærer da melonen i små flotte biter/båter da eller?

Skrevet

Bare kaker på kakebordet. Setter ut chips og snacks på småbordene når kaffien er over og festen er igang.

Skrevet

Vi skal ha et stort fruktfat med frukt skjært opp i små og overkommerlige biter. Samt Twist og konfekt! Ellers skal vi ha snacks (peanøtter, chilinøtter, saltstenger, chips) rundt på bordene)

Skrevet

vi hadde aftereight på kekebordet + chilinøtter på bordene

Skrevet

Kun kaker på vårt kakebord. Vi satte ut saltstenger og peanøtter på bordene etter kakespisingen

Skrevet

vi hadde et stort trau fyllt med alle mulige frukter som var skjært opp. Det var veldig populært, også for de som ikke tåler all slags kakemat.

I tillegg hadde vi noen potetgullskåler og peanøtter. Det er godt med noe salt!!!!!

Skrevet

Vi hadde kaker og kakemat på kakebordet, pluss to digre Kong Haakon esker og After eight.

I baren hadde vi peanøtter, chillinøtter og saltstenger.

Skrevet

Skjærer melonen først i fire, og deretter i skiver

Flere tips til fruktfatet; ananas, physalis, rips, appelsin, Kiwi (delt i båter) Nammm!

Skrevet

Vi hadde fruktsalat! Og ALT ble spist opp! deilig med litt friskt i små, oppkutta biter. Kaker kan bli litt tungt.

M

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med tallerkner med fin konfekt? Det er jo kjempe godt samtidig som det pynter :-)

Skrevet
Bare kaker på kakebordet. Setter ut chips og snacks på småbordene når kaffien er over og festen er igang.
:Nikke: samme her.
Skrevet

Vi hadde stort fruktfat, og to smørbrødkaker. Jeg selv er ikke glad i kaker i det hele tatt, spiser stort sett bare gjærbakst. Og tror naturligvis at flere er som meg...

Derfor hadde vi en stor kringle, og to smørbrødkaker bakt i mellomstor langpanne. Vi var 66 voksne, og mesteparten av smørbrødkakene forsvant. Masse av frukten også, den fikk stå framme utover kvelden og forsvant gradvis... Store frukter var delt, og det lå små fruktkniver der så kan kunne dele enda mer hvis man ville.

Skrevet
Og dill-potetgull forresten, sånn som de har i Sverige.

Oi, oi bra jeg leste innlegget ditt Piarina! Hadde nok ikke tenkt på å ha dillpotetgull i bryllupet dersom jeg ikke hadde sett at du skrev dette! Jeg og forloveden ELSKER svensk dillpotetgull - så da må jo dette være et perfekt snack i bryllupet vårt! :ler:

Skrevet

Kaker og konfekt på kakebordet.

Har bestilt 2 konfektesker med bilde av meg og sambo på, så står det "Nygift. 30 oktober 2004" :-)

Alt mulig av snacks settes rundt på bordene rett etter middagen (samtidig som baren åpner).

Skrevet

Kaker, fruktfat og noe sjokolade på kakebordet.

Snacks setter vi på småbordene utpå kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...