AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg møtte henne for første gang for over et år siden. Begge var i forhold, men praten gikk lett mellom oss og tonen var god. I løpet av året traff jeg henne flere ganger i jobbsammenheng. Praten fløt lett ofte krydret med litt småerting fra begge. Så traff jeg henne igjen nå nylig. Parten gikk lett, samtidig fortsatte småertingen. I løpet av samtalen kom det fram at hun nå var singel, så vi fleipet litt rundt det å være singel. Tok initiativ til kontakt utover disse tilfeldige møtene, og fikk raskt svar tilbake. Så har vært litt kommunikasjon mellom oss i etterkant. Spørsmålet er hvordan jeg finner ut om hun bare er hyggelig eller faktisk litt interessert? Hun er en virkelig flott jente, og egentlig litt utenfor min liga. Begge er i slutten av tyveårene. Takker for alle tips:) Anonymous poster hash: b3984...377
majagirl Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Spør om hun vil være med ut på date, bruk de ordene så er det ikke til å misforstå. Hvis hun svarer ja, så tar du henne med på en pub der du vet det er god mat. Vet du ikke om en god bar med mat så tar du henne med på en restaurant, ikke for streit. Endret 2. desember 2014 av majagirl
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Utfordringen er at hun bor i en annen by enn meg... Det hindrer meg på en måte..Anonymous poster hash: b3984...377
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Noen med tanker rundt hvordan jeg kommer meg rundt dette? En date blir liksom litt værre, selv om fly ikke er noe problem. -TS Anonymous poster hash: b3984...377
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Hun er jo intressert i deg på en eller annen måte. Men som meg selv er jeg veldig glad for når en gutt tar initative og spør om å møtes. Hvis hun svarer deg med korte svar og er veldig avsluttende på måten hun skriver så ville jeg tro at hun ikke er sånn super intressert ( av egen erfarling), men hvis hun støtter samtalen opp og skriver nye temaer, er hun nok intressert i og bli bedre kjent med deg! Gøy å se at gutter også kan være litt usikkere, at det ikke bare er oss jenter som sånn! Anonymous poster hash: 44932...4b6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 At vi gutter også kan være usikker skal jeg love deg:P. Hun er langt vi fra avvisenden når vi kommuniserer, ingen hast med å bli ferdig. Småertingen taes også med når vi kommuniserer skriftlig. Hun starter også, så er ikke bare meg som tar initiativ. Sist gang jeg traff henne lyste hun opp i et stort smil, etterfulgt av et litt overrasket hei. Traff henne veldig tilfeldig ifm jobb(altså ingen stalker:P). Problemet her er da distansen, og det faktum at jeg er redd for at jeg har "rosabriller" på meg. At jeg legger for mye ned i ting, overanalyserer. Så gode forslag til fortsettelsen mottas med takk! -ts Anonymous poster hash: b3984...377
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: b3984...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå