AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 I helga var det en fyr som kom bort til meg på et utested for å prøve å få min oppmerksomhet på en litt uvanlig(?) fremgangsmåte..Han kom opp i ansiktet mitt, la hendene sine på hodet mitt og holdt blikket mitt med en voldsom intensitet uten å si et ord..Når han sa noe så var det i en overdrevent selvsikker og insisterende tone, da jeg sa at jeg ikke var interessert, så kom denne "stirrekonkurransen". Husker ikke helt hva det var han sa og ville, men måten han prøvde å fange oppmerksomheten min på, tilsa at fyren har sett på Julien Blanc ("kvelemannen") og tenkt at dette må være noe som funker bra for å få seg noe Det er riktignok snakk om en fyr fra samme sted som jeg vet hvem er og omvendt, men det var likevel utrolig kleint og creepy. Noen andre som har opplevd å blitt forsøkt sjekket opp på en slik måte? Anonymous poster hash: 413db...da0
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Han sier at det viktigste er å få oppmerksomheten til dama man prater med. http://www.dagbladet.no/2014/12/02/nyheter/innenriks/sjekking/kvinnesyn/36488543/ Aldri opplevd for øvrig. Han høres ut som han ikke bryr seg om noen andre enn seg selv. Metodene hans høres ut som ren psykopati. Anonymous poster hash: 27961...a4c 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 I helga var det en fyr som kom bort til meg på et utested for å prøve å få min oppmerksomhet på en litt uvanlig(?) fremgangsmåte..Han kom opp i ansiktet mitt, la hendene sine på hodet mitt og holdt blikket mitt med en voldsom intensitet uten å si et ord..Når han sa noe så var det i en overdrevent selvsikker og insisterende tone, da jeg sa at jeg ikke var interessert, så kom denne "stirrekonkurransen". Husker ikke helt hva det var han sa og ville, men måten han prøvde å fange oppmerksomheten min på, tilsa at fyren har sett på Julien Blanc ("kvelemannen") og tenkt at dette må være noe som funker bra for å få seg noe Det er riktignok snakk om en fyr fra samme sted som jeg vet hvem er og omvendt, men det var likevel utrolig kleint og creepy. Noen andre som har opplevd å blitt forsøkt sjekket opp på en slik måte? Anonymous poster hash: 413db...da0 Og du sparket han ikke i skrittet fordii....?? Anonymous poster hash: 2d2dd...c93 6
Gjest Verify Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Ja, en fyr som så meg og etter 3 (!) sekunder kom han bort. Typisk PUA. Begynte rett på nagging (?), som er å senke selvtilliten til jenta for at hun skal like deg. Skjønte at han drev med PUA sekundet jeg så han. Var utrolig patetisk. Han gjorde alt etter boka. I tillegg forsøkte han å "skremme" bort en annen fyr som sjekket meg opp. Holdte på å dø av latter innvendig. Avviste han så klart, da reagerte han med å holde meg fast (alpha much) og stirre meg ned. Jeg begynte bare å le høy og gikk derfra. Heldigvis har jeg ikke opplevd noe så creepy som deg haha 7
Gjest brutal_mann Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Nja... På sett og vis. Fra damer har jeg opplevd følgende. * "Du får ikke noe mer deilig enn meg." (Kanskje, men mer oppegående og empatisk blir lett). * Grep om pikk og baller, helt ut av det blå. (Synd en ikke kan dra til jenter skikkelig). * Overfalt og forsøkt råklint med, også ut av det blå. (fremdeles synd en ikke kan dra til jenter skikkelig). * Forskjellige negs. (Sorry, men jeg liker damer som er ærlige uten å bli ufine). * "Tilfeldig" puppegnikking mot kroppen. (Ikke lat som ingenting når jeg ser deg i øynene, du fremstår bare som komplett idiot). * Fått "Møt meg (angit std), om X-antall minutter så skal du få noe deilig" inn i øret. (Ellers takk, kan få bedre enn som så). 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Og du sparket han ikke i skrittet fordii....?? Anonymous poster hash: 2d2dd...c93 Fordi jeg var ganske bedugget og synes det han drev med var hysterisk morsomt, sa til han at det måtte være noe PUA greier han drev med og at slikt ikke funker på meg. Vet jo hvem han er, men kan hende det hadde vært mindre morsomt om det var en totalt fremmed, og ikke en som har vært naboen min i alle år. Han mente jeg burde gi han en sjans nettopp fordi vi jo tross alt har vært naboer i alle år Ts Anonymous poster hash: c77cb...2a8 1
NumberSix Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Har opplevd at en fyr først har kommet bort til meg, gitt meg masse oppmerksomhet og flørtet, for deretter å vise mer oppmerksomhet til venninnene mine slik at jeg skal begynne å søke hans oppmerksomhet. Hadde lest om denne teknikken, så skjønte hva han drev med. Jeg lo litt og spurte om venninnene mine ville danse i stedet for å bli sjekket opp av en PUA-fyr med latterlig dårlig teknikk, og så ble han stående slukøret igjen. Win! 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Begynte rett på nagging (?) Negging eller negs. "Negative compliments" Anonymous poster hash: 27961...a4c 1
Gjest Verify Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Nja... På sett og vis. Fra damer har jeg opplevd følgende. * "Du får ikke noe mer deilig enn meg." (Kanskje, men mer oppegående og empatisk blir lett). * Grep om pikk og baller, helt ut av det blå. (Synd en ikke kan dra til jenter skikkelig). * Overfalt og forsøkt råklint med, også ut av det blå. (fremdeles synd en ikke kan dra til jenter skikkelig). * Forskjellige negs. (Sorry, men jeg liker damer som er ærlige uten å bli ufine). * "Tilfeldig" puppegnikking mot kroppen. (Ikke lat som ingenting når jeg ser deg i øynene, du fremstår bare som komplett idiot). * Fått "Møt meg (angit std), om X-antall minutter så skal du få noe deilig" inn i øret. (Ellers takk, kan få bedre enn som så). Så flaut! Hadde dødd hvis noen hadde sagt det til meg Og hadde noen overfalt meg slik vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ble du ikke satt ut? Hadde nok kjeftet på den som hadde gjort noe slikt mot meg.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Så flaut! Hadde dødd hvis noen hadde sagt det til meg Og hadde noen overfalt meg slik vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ble du ikke satt ut? Hadde nok kjeftet på den som hadde gjort noe slikt mot meg. Tja, dama var fin og se på og hun visste det, men hallo... Blir aldri satt ut av overfall og desperajson. Blir kun satt ut av ekte interesse Dessverre så er det veldig lite handlingsrom for menn når vi blir utsatt for slikt. Jeg kunne tenkt meg å gitt en rett høyre til de som uten forvarsel har grafset meg i skrittet, men har valgt å bare gå fra stedet.
AmandaVI Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Det er mulig, men at jeg har tolket det som "trakassering" i stedet. Endret 2. desember 2014 av AmandaVI 5
Anciol Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 Hadde noen gjort slik med meg hadde jeg frest som en katt og brukt neglene! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Disse som skolerer andre i såkalt "pick-up-art" har egentlig skjønt det. Her lærer de opp usikre menn i å te seg som idioter og så betale for pisset. Kurslederne tjener så gode penger at de imponerer damene på den måten. Det er litt som de som skriver bøker om hvordan man skal bli rik og suksessfull. Joda, det er bare å skrive en bok for "suckers" og så blir man rik og suksessfull på deres bekostning. Anonymous poster hash: 1944b...c82 3
Gjest EspenAskeladd Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Har opplevd at en fyr først har kommet bort til meg, gitt meg masse oppmerksomhet og flørtet, for deretter å vise mer oppmerksomhet til venninnene mine slik at jeg skal begynne å søke hans oppmerksomhet. Hadde lest om denne teknikken, så skjønte hva han drev med. Jeg lo litt og spurte om venninnene mine ville danse i stedet for å bli sjekket opp av en PUA-fyr med latterlig dårlig teknikk, og så ble han stående slukøret igjen. Win! Eller så oppfattet han deg som kald og lite interessert, så han fant seg noen andre å snakke med? Av og til lurer jeg på om jeg burde lese lese meg opp på PUA opplegg bare for å finne ut hva jeg ikke burde gjøre, bare for å være sikker på at ingen tror det jeg gjør er en teknikk og oppfatter meg som en PUA
Gjest MiezeKatze Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Ja, flere ganger. Jeg synes ikke det funker, det virker som de pröver for hardt. 1
Purple Basil Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det har jeg opplevd flere ganger. Det er nesten vondt å se dem utføre disse teknikkene sine.. hvordan de tror at de skal få seg noe etterpå. Jeg sier bare rett ut til dem at det er trist å se at de må ty til nedrige PUA-teknikker for å få seg ei dame Anbefaler dem å droppe PUA, og et "lykke til videre" selvsagt. Det hører jo med. 3
Gjest MiezeKatze Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det har jeg opplevd flere ganger. Det er nesten vondt å se dem utføre disse teknikkene sine.. hvordan de tror at de skal få seg noe etterpå. Jeg sier bare rett ut til dem at det er trist å se at de må ty til nedrige PUA-teknikker for å få seg ei dame Anbefaler dem å droppe PUA, og et "lykke til videre" selvsagt. Det hører jo med. Haha. Hva svarer de da?
Purple Basil Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Haha. Hva svarer de da? Stort sett så går de bare, men det var en som virket oppriktig glad for tipset Håper han tok det til seg, virket egentlig som en allright fyr 1
NumberSix Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Eller så oppfattet han deg som kald og lite interessert, så han fant seg noen andre å snakke med? Av og til lurer jeg på om jeg burde lese lese meg opp på PUA opplegg bare for å finne ut hva jeg ikke burde gjøre, bare for å være sikker på at ingen tror det jeg gjør er en teknikk og oppfatter meg som en PUA Nei, jeg var hyggelig og skravlete jeg, slik jeg bruker å være når jeg treffer nye folk, og praten gikk lett. Fulgte litt med han utover kvelden, og så at han prøvde seg på flere jenter og venninnegjenger, men det var ikke noe napp å få virket det som.
Gjest MiezeKatze Skrevet 3. desember 2014 #20 Skrevet 3. desember 2014 Stort sett så går de bare, men det var en som virket oppriktig glad for tipset Håper han tok det til seg, virket egentlig som en allright fyr Får håpe de tok til seg tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå