Gå til innhold

Interessert i forhold, vente med sex eller ingen hensikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som titelen sier.

Nå skal jeg snart møte en ny kjekkas, som sier han er interessert i forhold og slå seg til ro. Viss ting går greit mellom oss, så lurer jeg på vil han miste lysten på meg dersom jeg ligger med han tidlig? Bør jeg vente en stund før vi ligger ilag?

Hva tenker du som er mann på dette forumet, hva ville du ønsket? Dersom det var en dame du likte godt.

Jeg har opplevd begge deler, lå med en første kvelden, vi ble samboere og levde ilag i 4 år, lå med en annen etter 2 mnd og ble dumpet rett etterpå. Jeg blir ikke klok på hva som er rett å gjør å ikke.

Jeg er i midten av 20 åra og har hatt 5 sex partnere bare, så er jo ikke noe billig heller.

Anonymous poster hash: 5e3f9...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han interessert i forhold, så er han det.

Er han kun ute etter et ligg, så er han det.

Hvilket tidspunkt du føler det er riktig å ha sex på endrer ingenting av dette. :opplyser:

• Liker 8
Skrevet

Jeg vet ikke om det er en spesiell sammenheng mellom hvor lenge man venter med sex og om det blir et forhold eller ikke. Det kan jo faktisk hende at han ikke liker deg så godt etter å ha vært med deg en stund, slik at han forlater deg uansett selv om du har ventet med sex i to dager eller tre måneder.

Skrevet (endret)

Slik jeg tenker er at folk som kun er ute etter sex gidder ikke holde på lenge uten at de får sex. Men de som er ute etter forhold gjør gjerne det, de som vil ha forhold så er det ofte positivt at du ikke har ligget med halve byen. Slik gutter gjerne tenker hvis de får sex første date.

Noen gutter blir selvfølgelig sure hvis de vet at jenta er løs på tråden, men ikke vil denne gangen. Best å holde igjen konsekvent, og ikke bare for de du vil i forhold med.

Dette med sex første date og forhold er jo veldig tilfeldig, men det som nesten er uunngåelig er hvis man først begynner å ha sex første date/tidlig (1-3 date), så får man masse sexpartnere fort hvis man blir gående single.

I det miljøet jeg er i, så er ikke det så positivt for jentene å ha veldig mange partnere. Dog veldig mange er nok 30+ idag. Fordi folk nettverker, og kjenner hverandre selv om miljøet kanskje er endel tusen. Hvis man får inntrykk av at hun har alle ligget med så er det game over i forhold til noen av de seriøse guttene.

Endret av majagirl
Skrevet

Slik jeg tenker er at folk som kun er ute etter sex gidder ikke holde på lenge uten at de får sex. Men de som er ute etter forhold gjør gjerne det, de som vil ha forhold så er det ofte positivt at du ikke har ligget med halve byen. Slik gutter gjerne tenker hvis de får sex første date.

Noen gutter blir selvfølgelig sure hvis de vet at jenta er løs på tråden, men ikke vil denne gangen. Best å holde igjen konsekvent, og ikke bare for de du vil i forhold med.

Det beste er å ha sex når og fordi du har lyst uten tanke på at det skal være et spill.

Så får man heller akseptere at de som ikke takler at du er den du er, er ikke noen du har lyst til å bli gammel sammen med uansett.

• Liker 4
Skrevet

Det beste er å ha sex når og fordi du har lyst uten tanke på at det skal være et spill.

Så får man heller akseptere at de som ikke takler at du er den du er, er ikke noen du har lyst til å bli gammel sammen med uansett.

Det er også jobbrelatert, gidder ikke at alle skal vite hvordan jeg er i sengen, vet jo at guttene snakker. Jeg føler iallefall at jeg tjener på å være mer eksklusiv. Gutter tar meg seriøst i jobb sammenheng og jeg blir ofte invitert på bra dates.

Skrevet

Det er også jobbrelatert, gidder ikke at alle skal vite hvordan jeg er i sengen, vet jo at guttene snakker. Jeg føler iallefall at jeg tjener på å være mer eksklusiv. Gutter tar meg seriøst i jobb sammenheng og jeg blir ofte invitert på bra dates.

Litt usikker på hva du egentlig sier her?

Hvis du sier at du ikke har sex medmindre du har lyst så er jo det helt uproblematisk.

Det handler ikke om at alle skal vite hvordan du er i sengen. Det handler bare om at du skal være deg selv og ikke prøve å være noe som du tror er forventet.

• Liker 3
Skrevet

Tenker at man må ha sex da man føler for det. Jeg har bare ikke sex på første date, men ellers kommer det bare an på når jeg har lyst. Datet en mann hvor første date varte i 2 døgn, samme med andre date, da ble det jo sex på andre date. Så hadde jeg 6 dater med en i sommer, men ikke noe sex. For hver date varte 2-3 timer, og da blir ikke sex naturlig.

Anonymous poster hash: e590f...291
Skrevet

Litt usikker på hva du egentlig sier her?

Hvis du sier at du ikke har sex medmindre du har lyst så er jo det helt uproblematisk.

Det handler ikke om at alle skal vite hvordan du er i sengen. Det handler bare om at du skal være deg selv og ikke prøve å være noe som du tror er forventet.

Jeg kan ta et eks. Sist uke snakket jeg med en jente, som sa at på møtet vi hadde vært på så hadde hun et poeng til han som hadde PPT presentasjon. Men hun turde ikke snakke fordi hun hadde ligget med han 6 mnd tidligere. Hun var redd for å rødme, stamme etc slik at folk merket det, kanskje noen ville le som visst om det.

Slike ting prøver jeg å unngå, samtidig så dater jeg i miljøet og tilsvarende miljøer som jeg treffer gjennom venner på fritid. Men folk i disse miljøene snakker sammen. F.eks en Lege og en Jurist for å ta et eks. Fordi på fester så er det stort sett folk med utdannelse fra de miljøene.

Skrevet

Jeg kan ta et eks. Sist uke snakket jeg med en jente, som sa at på møtet vi hadde vært på så hadde hun et poeng til han som hadde PPT presentasjon. Men hun turde ikke snakke fordi hun hadde ligget med han 6 mnd tidligere. Hun var redd for å rødme, stamme etc slik at folk merket det, kanskje noen ville le som visst om det.

Slike ting prøver jeg å unngå, samtidig så dater jeg i miljøet og tilsvarende miljøer som jeg treffer gjennom venner på fritid. Men folk i disse miljøene snakker sammen. F.eks en Lege og en Jurist for å ta et eks. Fordi på fester så er det stort sett folk med utdannelse fra de miljøene.

Helt greit og legitimt dette, men kanskje litt utenfor TS sin situasjon.

Til TS: Det har ingen hensikt med å vente medmindre du selv ikke har lyst.

Skrevet

Ligg med ham når du har lyst, men vent til du har skaffet deg en viss formening om hva slags fyr han er, og at han ikke er en total douche. Man vet selvfølgelig aldri sikkert, men så lenge du har gjort noe du hadde lyst til der og da, og ikke hadde noen grunner til å la være, har du ikke gjort noe galt, uansett hvordan det går.

• Liker 1
Skrevet

Ts her: takk for seriøse svar! Da blir det sex når det føles rett, men ikke så tidlig som første kveld denne gang. Haha.

Skrevet

Det som er med sex første daten er det at mye av den seskuelle stemmingen er litt borte. Det er viktig at det bygger seg opp mot noe.

Jeg ville ha møtt han ute og ikke hjemme hos han sett måten han er med deg på. Det er faktisk sånn at gutter ikke alltid er ute etter sex men kan også være ute etter forhold.

Vi jenter tenker så lavt om oss selv, og føler at en gutt kun vil være med oss fordi han vill ligge med oss. Og han vil helt garantert ligge med deg, men han vil nok også bli bedre kjent med deg med klærne på.

Mitt tips er, hvis du vil ha sex med han og føler det er det riktige, så gjør du det. Hvis du vil vente så gjør du det. Og er han bare ute etter sex, så veit du jo hvor han står.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 03c30...fd5
Skrevet

Enig med Uredd. Hvis jeg er interessert i et forhold endres ikke det av tidlig sex, og er jeg ikke ute etter et forhold kommer jeg heller ikke til å bli det om dama trenerer.

Skrevet

Jeg har forsøkt begge deler. På en måte var det bedre å vente for da fikk jeg ihvertfall en trygghet i at personen ville bli kjent med meg. De som jeg ventet med, ville også bli kjærestene mine, men jeg følte ikke tiltrekningen så jeg havnet ikke i seng med de. Det var vel derfor jeg klarte å gå mye på date med dem uten å bli fristet til mer, men samtidig var det en mye bedre måte å gå frem på.

Mens de som jeg har havnet i seng med tidlig, så har det oftest blitt mye tull. Jeg var sammen med en i nesten ett år som jeg havnet i seng med på 2 date. Men ellers så har det som regel blitt bare tull med å gå til sengs for tidlig.

Skrevet

Ts her.

Skal nok prøve å vente lengst mulig, slik at han kanskje har blitt litt kjent og føler noe for meg så sexen har litt mer mening. Jeg liker best sex med følelser og mening. Får bare ikke gå på fest med han å drikke meg full og dum, fordi jeg blir lett betatt når jeg først finner en jeg liker og da er jeg solgt. Haha! :)

Skrevet

Risikoen med å vente med sex er jo selvsagt at det tar langt tid før man finner ut at man er totalt inkompatible i senga.

Anonymous poster hash: 0aa50...c45
  • Liker 2
Skrevet

Dette med sex første date og forhold er jo veldig tilfeldig, men det som nesten er uunngåelig er hvis man først begynner å ha sex første date/tidlig (1-3 date), så får man masse sexpartnere fort hvis man blir gående single.

I det miljøet jeg er i, så er ikke det så positivt for jentene å ha veldig mange partnere. Dog veldig mange er nok 30+ idag. Fordi folk nettverker, og kjenner hverandre selv om miljøet kanskje er endel tusen. Hvis man får inntrykk av at hun har alle ligget med så er det game over i forhold til noen av de seriøse guttene.

Jeg får fnatt av den måten å beskrive folk på.

• Liker 1
Skrevet

Risikoen med å vente med sex er jo selvsagt at det tar langt tid før man finner ut at man er totalt inkompatible i senga.

Anonymous poster hash: 0aa50...c45

Det der tror jeg er litt underkommunisert.

For min del er det ingen forskjell på om vi ligger samme tidlig eller ikke. Men jeg mener at et forhold er noe begge skal arbeide fram, ikke noe mannen skal tigge, gråte, spandere og gjete seg til.

Hvis han er en sånn som mister interessen hvis dere har sex tidlig, så er han ikke å samle på.

• Liker 2
Skrevet

Risikoen med å vente med sex er jo selvsagt at det tar langt tid før man finner ut at man er totalt inkompatible i senga. Anonymous poster hash: 0aa50...c45

Det finner man jo ikke ut før etter hvert uansett. Alle oppegående mennesker kan lære seg å ha god normal/kjedelig sex med hverandre, og såkalt inkompabilitet der tror jeg ikke er noe man ikke kommer over med litt kommunikasjon om hvordan man liker ting. Mer spenstige ting snakker man jo som regel ikke om helt i begynnelsen uansett.

Anonymous poster hash: ec359...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...