Gå til innhold

Når man liker to menn..! Luksusproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg klart det igjen..

Ubesluttsom som jeg her har jeg klart å bli betatt og en smule forelsket i to menn. Jeg har vært ute med dem begge en og to ganger, og klarer nesten ikke å bestemme meg. De er veldig kjekke og flotte begge to. Jeg prater mye med dem begge, og begge vil ha seriøst forhold i fremtiden. Har ikke gjort noe med dem, kun gitt klem. Jeg møtte dem på ca. samme tid.

Han jeg kanskje føler litt ekstra for, er han som dessverre bor lengst unna. Han bor i Drammen og jeg i Kristiansand. Han andre bor i samme by som meg.

Hvem satser man på? Hvor lenge kan jeg se det ann med dem begge før jeg ´´må`` velge?

Redd for å velge feil, for å så miste begge....

Anonymous poster hash: c9837...27b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for han i samme byen. Drammen er ganske langt unna. Slitsomt å evt. flytte og så skjærer det seg. Litt dumt å bytte jobb i disse tider også, kommer det nedskjæringer til våren er du ut først.

• Liker 1
Skrevet

Han på hjemstedet! :) Lettere å bli bestevenner, finne på ting spontant.

Anonymous poster hash: 723bd...e81
  • Liker 1
Skrevet

Han på hjemstedet! :) Lettere å bli bestevenner, finne på ting spontant.

Anonymous poster hash: 723bd...e81

Ville gått for han i samme byen. Drammen er ganske langt unna. Slitsomt å evt. flytte og så skjærer det seg. Litt dumt å bytte jobb i disse tider også, kommer det nedskjæringer til våren er du ut først.

Jeg jobber i helsetjenesten så tror ikke jeg ryker :) Lett å få jobb i hvilken som helst by.

Men årrh.. jeg liker han i Drammen så sykt godt :( Det er han jeg har møtt to ganger, og vi har planlagt å møtes igjen til helgen. Han kommer hit. Det er vel ofte at folk blir sammen med noen som ikke er fra samme by, og så flytter evt. den ene til den andre senere? Bare tenk på alle som møtes igjennom studier?

Skjønner jo at det praktisk sett er lettere med han i samme by da, men...

ts

Skrevet

Du har ikke gjort noe "ulvolig" her heller, så det er bare å holde kontakten med begge to og se det ann så lenge - til du er helt sikker på følelsene dine. ;)

Skrevet

Velge feil, for å så miste begge..? Hvordan går det an?

Anonymous poster hash: 6296b...ce8
Skrevet

Trekant? :sjarmor:

I wish :lur:

Velge feil, for å så miste begge..? Hvordan går det an?

Anonymous poster hash: 6296b...ce8

Hvis jeg velger han fra Drammen og finner ut senere at det ikke var en match, kan jeg ikke gå tilbake til han første. Hvem vil være andre valget liksom... :plystre:

ts

Skrevet

Er det ikke innafor å date begge to litt lengre? Ett og to møter er lite. Jeg har holdt på med opp til tre gutter samtidig over en måneds tid før jeg har bestemt meg for hvem jeg vil satse på--hvis noen.

Anonymous poster hash: 7a8b0...c3c
Skrevet

Er det ikke innafor å date begge to litt lengre? Ett og to møter er lite. Jeg har holdt på med opp til tre gutter samtidig over en måneds tid før jeg har bestemt meg for hvem jeg vil satse på--hvis noen.

Jo, det er sant :) Jeg får date dem litt mer. Men skal jeg nevne til dem at jeg ser andre også eller vil det bare skape dårlig stemning?

ts

Skrevet

Jeg har variert litt med det. Dersom det har kommet opp på naturlig vis har jeg sagt at jeg dater andre også, men det er ikke sånn at jeg forteller det uoppfordret. Så lenge vi ikke har hatt ekslusivitets-praten regner jeg bare med at gutten også treffer andre jenter, og det virker som det er sånn fleste guttene jeg har truffet også tenker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...