Gå til innhold

Kjøper du julegave til daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er utrolig vanskelig hva en skal gjøre når daten har enten fødselsdag eller når det er jul. For en uke siden hadde en mann som jeg har datet i en lang tid fødselsdag, og jeg spanderte et resturantbesøk vi var på som fødselsdagsgave til han. Tenkte etterpå at jeg skulle gitt noe mer personlig, en gave, men men vi er jo ikke erklærte kjærester ennå, og jeg var redd for at han ville da føle press på seg.

Men nå er det snart jul, og samme problem dukker opp. Lurer på om å kjøpe en liten gave til han.

Hva gjør dere i slike situasjoner?

Anonymous poster hash: 58959...f4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne evt kjøpt billetter til noe dere kan gjøre sammen? Om ikke er det jo bare koselig, dere kan eventuelt åpne de opp sammen om det ikke er helt naturlig eller føles for tidlig at hele familien sitter og følger med og lurer på hvem er fra. Er din familie like nysgjerrig som min hadde jeg nok satt pris på å åpnet den sammen med han jeg datet i stedet for datingmafiaen på julekvelden.

Anonymous poster hash: 2b3ac...5c2
Skrevet

Kunne evt kjøpt billetter til noe dere kan gjøre sammen? Om ikke er det jo bare koselig, dere kan eventuelt åpne de opp sammen om det ikke er helt naturlig eller føles for tidlig at hele familien sitter og følger med og lurer på hvem er fra. Er din familie like nysgjerrig som min hadde jeg nok satt pris på å åpnet den sammen med han jeg datet i stedet for datingmafiaen på julekvelden.

Ja, jeg synes det er mye bedre å spandere noe ute på han, enn å kjøpe noe nå helt i startfasen, for jeg er redd han vil føle press på å gjøre det samme. Vanskelig det der. Men jeg tror at jeg gjorde det rette på fødselsdagen hans. Jeg spanderte et resturantbesøk, og selv om vi pleier begge å spandere på hveandre, så sa jeg at denne gangen ville jeg spandere middag på han siden han hadde fødselsdag.

Er vanskelig siden vi ikke er erklært som par ennå.

Skrevet

Ja, jeg synes det er mye bedre å spandere noe ute på han, enn å kjøpe noe nå helt i startfasen, for jeg er redd han vil føle press på å gjøre det samme. Vanskelig det der. Men jeg tror at jeg gjorde det rette på fødselsdagen hans. Jeg spanderte et resturantbesøk, og selv om vi pleier begge å spandere på hveandre, så sa jeg at denne gangen ville jeg spandere middag på han siden han hadde fødselsdag.

Er vanskelig siden vi ikke er erklært som par ennå.

Ikke overtenk dette. Det som er koselig - det er koselig, og julegave går innunder det, slik jeg ser det. Om han får panikk over en julegave, så har han en liten vei å gå ;)

Skrevet

Syns det var godt forslag som kom over her med billetter til noe dere kan gjøre sammen. Kino, konsert, show av noe slag, spa, hyttetur, osv. Det er jo en kjempefin gave, samtidig som det er litt diskré og ikke en ting som står på hylla og lyser "gave fra daten" (selv om det også kan være veldig hyggelig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...