AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg returnerte varer for 2477 kroner og fikk kun 930 kroner tilbake fra Zalando. Er dette normalt? Jeg har da tapt 1550 kroner. Synes det er ganske uakseptabelt hvis det er alt jeg får tilbake. Anonymous poster hash: 6a004...6a5
Gjest Aella Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Du har vel ringt/ sendt mail for å høre om det er riktig? Hvis ikke så anbefaler jeg deg å gjøre dette med en gang, da det høres veldig rart ut at du ikke har fått tilbake pengene dine.
skruf Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Høres rart ut. Jeg har flere ganger retunert plagg til Zalando og fått korrekt beløp tilbake. Du bør nesten kontakte kundeservice.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Det skal jeg gjøre, takk for svar. Anonymous poster hash: 6a004...6a5
Søster K Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har også kranglet med zalando før.. Fikk min sinte og overbevisende mann til å ringe å fikse opp til slutt, hehe Da ordnet det seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå