Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg lurer på hva DIN favorittparfyme er, eller hvilken du ønsker deg. :-)

Jeg begynner å bli litt lei mine to dufter (Marc by Marc Jacobs Oh Lola og Viva La Juicy La Fleur) da begge disse er sommerdufter.. Jeg har bokstavelig talt snust rundt på parfymene fra Clean, siden jeg ønsker en litt diskret og ikke så tung duft, men klarte ikke helt å lande på en av de. Det kan nevnes at jeg er 24 år.

Har du noen tips jeg kan lukte på? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar! Flere? :)

Skrevet

Jeg elsker Chanel Coco Mademoiselle :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker Chanel Coco Mademoiselle :)

Av gamle tråder jeg har lest har denne stadig blitt nevnt, så den går rett på luktelista! :D

Skrevet

Viktor & Rolf - Flowerbomb er min duft :-)

Skrevet

Balenciaga - Florabotanica

Skrevet

Miss Dior Cherie og Miss Dior Blooming Bouquet

Anonymous poster hash: ba94e...47a
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for tips, alt er notert ned :blomst:

Endret av xiliita
Skrevet

Mine favoritter: Jo Malone Black Vetyver Café, Sonia Rykiel Belle en Rykiel, Clean Skin og Prada Luna Rossa for men.

Skrevet

Tom Ford Violet blonde, Lancome La vie est belle er veldig gode :)

Skrevet

Vil nevne en til favoritt som er Chanel Chance Eau Fraiche, den er veldig "grønn" og nesten på kanten til unisex. Veldig fresh og sporty, bruker den mye i hverdagen.

Sikkert ikke alle som vil like den, men jeg elsker den!

Skrevet

60673.jpg
Dette er min favoritt!

Kicks har jo ekstremt gode tilbud på mange fine parfymer i julekalenderen sin. Den 19. desember er det tilbud på en fra CLEAN også, om du fortsatt vurderer de. Ikke glem at tilbudet gjelder kun én dag. Ganske sikker på at tilbudene gjelder både i butikk og ved bestilling på nettsiden deres :)

Skrevet

60673.jpg

Dette er min favoritt!

Kicks har jo ekstremt gode tilbud på mange fine parfymer i julekalenderen sin. Den 19. desember er det tilbud på en fra CLEAN også, om du fortsatt vurderer de. Ikke glem at tilbudet gjelder kun én dag. Ganske sikker på at tilbudene gjelder både i butikk og ved bestilling på nettsiden deres :)

Godt tips, skal sjekke denne ut! :-)

Skrevet

Coco Mademosielle fra Chanel er definitivt min storfavoritt, har brukt den i mange år nå. Og får alltid god tilbakemelding på at jeg lukter så godt når jeg har den på :)

Ellers så liker jeg også Miss Dior Cherie, Chanel Noir (litt tung, så egner seg best til vinter eller kveld), Chanel Chance, Poeme fra Lancome.

Skrevet

Clean rain! (Julegave til meg selv :fnise::danse: )

Skrevet

Chloè (eau de parfum), Britney Spears Midnight Fantasy ( :fnise: ), Jimmy Choo (eau de toilette), Armani Aqua di Gioia og Coco Mademoiselle er mine favoritter :biggrin:

Skrevet

Victor & Rolf - flowerbomb bonbon

Skrevet

Roberto cavalli har noen veldig gode :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...