AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Noen som har prøvd dette visstnok vidunderet som har fått hovedsideplass på Kvinneguiden i dag? Må si jeg blir fristet til å prøve. Har sjekket ut på ebay, 150 kroner for shampoo og balsam, inkludert frakt. Ikke dårlig det:) Anonymous poster hash: d4744...8d8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Ingen erfaring dessverre, men må bare kommentere hvor utrolig irriterende det er at media fortsatt omtaler dette som "hesteshampoo". Det er en helt vanlig shampo med bilde av en hest på. Det lærte vi andre i 98 da "Rachel" sverget til "hesteshampoo". På tide å sjekke kilder kvinneguiden. Anonymous poster hash: b5eb1...9c6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Det er fortsatt en hesteshampo selv om mennesker bruker dette Den selges i hestebutikker for bruk på hester. Brukt den på hest selv jeg. Og så lenge den funker på eget hår, så kjør på. Det er mange gode produkter til dyr vi har begynt å bruke på oss mennesker. Spenol (som også ble nevnt) er jo ett produkt. Elizabeth Arden's 8 hour creem ble laget for å helbrede et sår ene hesten hennes hadde, og brått ble den et vidundermiddel for oss mennesker også. Jeg bruker fortsatt den salven til hest Det finnes også pelsglansmiddel og halesprayer, som funker gull om du har et hår som floker seg lett eller blir statisk om vinteren. Da er en dose pelsglans helt gull. Samme med manolje. Brukt det på eget hår jeg. Absorbine sine produkter er bra. Beste vidundermiddelet for å styrke negler, er jo en type hovfett. Fjellklatrere bruker denne for å styrke neglene til og med. Vidundermiddel. Anonymous poster hash: 46e83...6f4
Høhø Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Kjøpte Mane n Tame i utlandet. Var helt OK, ikke noe WOW-produkter, men OK.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Folkene på iherb.com gruppene på facebook priser denne opp i skyene. Anonymous poster hash: e3145...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå