Gå til innhold

Gavekurv slitne småbarnsforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to vennepar som begge har 2 barn under 4. Tenkte å gi en julegave, en "kurv" med noe i som de kan sette pris på.

De ønsker seg ikke barnevakt/kino/byturer. Men hvis hva med en vinflaske, en sesong av en serie på DVD, noen gode øl og noe god konfekt? Andre som har gode ideer?

Anonymous poster hash: ca31a...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortstokk!

Skrevet

Kortstokk!

Det var kanskje et litt rart forslag, men det gir jo anledning til å spille noe sammen. Men har ikke alle mennesker kortstokk?

Anonymous poster hash: ca31a...45f

Skrevet

øyekrem eller krem som gir glød /fukt til damen? massasjeoljer. ta for dem å få noe de selv ikke ville prioritert

Anonymous poster hash: 59e3a...34b
Skrevet

God mat (oster, kjøttpålegg, sjokolade, spennende eplemost, alt som er godt og litt luksus), masasjeolje, TV serie på DVD, øl/vin. Egentlig det meste som kan "forbrukes" .

Antagelig kjenner du dem best selv, og vet hva de liker.

Anonymous poster hash: f0500...513
Skrevet

Etter at babyen kom har jeg og min mann vært ute av døra sammen alene kun et par ganger. Ble lite mens jeg gikk gravid også. Jeg hadde blitt kjempe glad for "kosekurv" med vin, sjokolade, en god film, lys og kanskje som noen nevnte olje. En skikkelig helaften uten å trenge å gå ut døra.

Så snill Og oppmerksom du er! Tror de blir kjempe glade.

• Liker 2
Skrevet

Ikke alle har kortstokk. Og uansett; det koster vel ikke mer enn en 20-kroning og hvis de får det, kan det jo hende de blir minnet på å ta seg en runde med Idiot eller Mattis eller whatever!

Jeg synes det er utrolig gøy å spille kort med kjæresten, men vi kommer sjeldent på å gjøre det i hverdagen.

Har planer om å gjøre det lille juleaften da! Ny tid for nye tradisjoner :)

Anonymous poster hash: 2ae27...fbb
  • Liker 1
Skrevet

Abonnement på Netflix eller HBO Nordic :)

Anonymous poster hash: ed541...2df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...