Gå til innhold

Har time idag for juverderm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg få fyldigere lepper, bare om noen få timer. Ulempen er at jeg har en date senere på kvelden, og tror leppene kommer til å være hovne.. Hva gjør jeg+ Haha..

Anonymous poster hash: d613b...23d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de kommer tilå hovne opp. De var latterlig hovne på meg første kvelden, men var mye bedre dagen etter. Du får enten forklare det, eller utsette daten

Skrevet

Ja, de kommer tilå hovne opp. De var latterlig hovne på meg første kvelden, men var mye bedre dagen etter. Du får enten forklare det, eller utsette daten

Veldig mye eller? Det går kanskje an å sminke det litt over med leppestift? Hvor mye ml hadde du? :)

Skrevet

Jeg kan si at jeg fikk en ball i trynet :P

Skrevet

Veldig mye eller? Det går kanskje an å sminke det litt over med leppestift? Hvor mye ml hadde du? :)

Ja, de var så hovne at folk lo av meg, og det gjør vondt å spise/drikke osv. Tok 1 ml restylane. Er vel bare å si at du har tatt no i leppa? Who cares

Skrevet

Jeg og hovnet veldig opp. Anbefaler deg å utsette daten, de aller flestse ser ut som en and.

Anonymous poster hash: 8e51a...ebb
Skrevet

Wow, jeg er driiitfornøyd med resultatet!!! Fikk 1 ml, og har nesten lyst på mer, haha. Ser ikke ille ut heller! :)

Hilsen ts =D

Skrevet

Wow, jeg er driiitfornøyd med resultatet!!! Fikk 1 ml, og har nesten lyst på mer, haha. Ser ikke ille ut heller! :)

Hilsen ts =D

Det tar vangligvis noen timer før det hovner opp.:)

Anonymous poster hash: 8e51a...ebb

Skrevet

TS igjen i dag. Jeg har ikke blitt noe særlig mer hoven i dag. TRor jeg faktisk må fylle på 1 ml til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...