AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 I dag skal jeg få fyldigere lepper, bare om noen få timer. Ulempen er at jeg har en date senere på kvelden, og tror leppene kommer til å være hovne.. Hva gjør jeg+ Haha.. Anonymous poster hash: d613b...23d
Prestekragen Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Ja, de kommer tilå hovne opp. De var latterlig hovne på meg første kvelden, men var mye bedre dagen etter. Du får enten forklare det, eller utsette daten
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Ja, de kommer tilå hovne opp. De var latterlig hovne på meg første kvelden, men var mye bedre dagen etter. Du får enten forklare det, eller utsette daten Veldig mye eller? Det går kanskje an å sminke det litt over med leppestift? Hvor mye ml hadde du? Anonymous poster hash: d613b...23d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg kan si at jeg fikk en ball i trynet Anonymous poster hash: d613b...23d
Prestekragen Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Veldig mye eller? Det går kanskje an å sminke det litt over med leppestift? Hvor mye ml hadde du? Anonymous poster hash: d613b...23d Ja, de var så hovne at folk lo av meg, og det gjør vondt å spise/drikke osv. Tok 1 ml restylane. Er vel bare å si at du har tatt no i leppa? Who cares
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg og hovnet veldig opp. Anbefaler deg å utsette daten, de aller flestse ser ut som en and. Anonymous poster hash: 8e51a...ebb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Wow, jeg er driiitfornøyd med resultatet!!! Fikk 1 ml, og har nesten lyst på mer, haha. Ser ikke ille ut heller! Hilsen ts =D Anonymous poster hash: d613b...23d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Wow, jeg er driiitfornøyd med resultatet!!! Fikk 1 ml, og har nesten lyst på mer, haha. Ser ikke ille ut heller! Hilsen ts =D Anonymous poster hash: d613b...23d Det tar vangligvis noen timer før det hovner opp. Anonymous poster hash: 8e51a...ebb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 TS igjen i dag. Jeg har ikke blitt noe særlig mer hoven i dag. TRor jeg faktisk må fylle på 1 ml til Anonymous poster hash: d613b...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå