Gå til innhold

finansregnskap og regnskapsanalyse HJELP :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har eksamen i dette faget på BI om en uke. Jeg sliter med det, har alltid slitt med finansfagene, så målet mitt er rett og slett å bare bestå, så kan jeg heller forbedre karakteren ved et senere tidspunkt.

Grunnen til at jeg har så "lave mål" er fordi jeg har hele høsten slitt mye psykisk, men sta som jeg er så hørte jeg ikke på legen og psykologen og skolen sin anbefaling om å ta permisjon eller ikke ta alle eksamener...

Uansett, jeg driver å gjør eksamensoppgaver nå og gamle arbeidskrav. Jeg syns det er vanskelig, men jeg får til litt..

Lurte på om noen hadde noen tips til meg, hva som er superviktig å kunne, og bare generelt tips til hvordan jeg skal klare å bestå. Da blir jeg kjempeglad. Og helst ingen slemme karakterer. Jeg ER egentlig skoleflink altså, derfor det er ekstra tungt at psyken ødelegger fortiden.

Anonymous poster hash: a98be...bbc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidskrav er nok stikkordet her! Veldig ofte det som blir gitt som arbeidskrav som går igjen. Kom igjen, stå på! Dette klarer du :-) Lykke til!

Skrevet

Gjør arbeidskrav og eksamensoppgaver. Om og om igjen! Til slutt har du pugget deg frem til en ståkarakter! Kanskje ikke så høyt læringsutbytte, men det er vel ikke det viktigste akkurat nå.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg holder på med arbeidskravene nå, tenker å begynne på eksamensoppgavene om noen dager, syns de har litt vanskeligere sensorveiledninger.

Jeg syns det er sykt vanskelig :( HAR SÅ LYST Å BESTÅ!

Skrevet

Ingen ser på karakterene fra BI :-)

Viktige er å bestå...gjør oppgaver. Forsøk å betale noen for ekstratimer hvis du ikke forstår oppgavene :-)

Kan også ta eksamen om igjen!

Anonymous poster hash: 97b7d...5b6

Skrevet

Ingen ser på karakterene fra BI :-)

Viktige er å bestå...gjør oppgaver. Forsøk å betale noen for ekstratimer hvis du ikke forstår oppgavene :-)

Kan også ta eksamen om igjen!

Anonymous poster hash: 97b7d...5b6

Skrevet

Selvfølgelig ser de på karakterene. Og jeg vet at jeg kan ta den om igjen, men jeg vil jo helst bestå i første omgang.

Har ingen som jeg kan betale meg til hjelp desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...