Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har et barn med spesielle behov (under utredning). De ansatte i bhg er enestående, strekker seg så langt de kan og litt til for å gi barnet en god hverdag i bhg. De er forståelsesfulle, engasjerte, kreative og oppleves som en god støtte for oss og barnet vårt. Derfor har jeg lyst å gi dem en liten oppmerksomhet nå til jul.

Jeg tenker at en fellesgave til personalgruppen er det beste, men isåfall hva?

Jeg aner ikke om noen har diabetes, allergier eller det finnes andre hensyn å ta, så jeg trenger tips til noe som er totalsafe og kan deles...

Hjelp?

Anonymous poster hash: c45f1...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne også ha tips.

Har kanskje tenkt å gi bøker til avdelingen, vet de har litt lite av det og heller skrive et fint takkekort til barnehagen? Tenker at personalavdelingen fort kan bli overfylt av konfekt, og noen barnehager er jo opptatt av lite sukker også.

Følger med for flere ideer.

Anonymous poster hash: b9a0a...555

Skrevet

Jeg har tenkt litt i retning håndkrem, det blir mye håndvask i bhg... Men er usikker på hva jeg isåfall kan velge som 'alle' kan tåle?

Fryktelig usikker kjenner jeg.

TS.

• Liker 1
Skrevet

Hva med en kurv med sjokolade, frukt og gløgg? Eller en med forskjellige typer te, honning og suketter?

Anonymous poster hash: a1006...58d

Skrevet

Vi gir alltid noe snop de kan kose seg med på pauserommet, siden vi vil vise personalet at vi setter pris på jobben de gjør. After eight e.l. I år blir det en storpakning med Toffifee. Jada, sikkert noen som ikke tåler nøtter og dermed ikke kan spise det, men de fleste blir nok fornøyd. Et år glemte vi ordne gave til jul, og ga istedet et påske-egg med smågodt før påske. Det ble veldig godt tatt imot! Alternativ kan jo være et fruktfat? Eller ekstra god traktekaffe og te til pausen? Har ikke inntrykk av at de overøses med gaver, selv i vår barnehage hvor det er over 100 barn.

Svigermor jobber i barnehage, og får en del gaver direkte til henne også. Vi har kun gitt personlige gaver når barnet slutter i barnehagen.

Har akkurat snakket med noen i personalet om de ønsker å arve pent brukte puslespill og barnebøker da vi med 3 barn har mye sånt hjemme som nesten ikke er brukt, og det ville de veldig gjerne. Så tenker å overlevere dette sammen med gaven i forbindelse med adventsfrokost i barnehagen nå på fredag.

Skrevet

te av "kvalitet" økoologisk håndkrem er HIT i barnehage!

Anonymous poster hash: eb888...8b1
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å lage en kurv m/diverse oppi. Kanskje en kombinasjon av tipsene du har fått her? Håndkrem, te, sjokolade, frukt osv. Hvis man gjør det på denne måten finner de fleste noe de setter pris på:)

Skrevet

Jobber i barnehage, og vi synes det er kjekt uansett hva vi får :) Gruppa mi i fjord fikk en bukett roser, som vi delte på 3 stk og tok med hjem :D

Sjokolade er jo en hit, håndkrem som ikke er parfyme i vil jeg tru alle tåler :) Nå som det er kalt ute så blir man tørrere på hendene også. Så en god håndkrem hadde nok vært en hit vil jeg tru.

Håndkremen kan jo stå på avdelinga så kun den avdelinga kan bruke også :) Sjokolde vil nok bli lagt på personalrommet så alle får smake. Vi gjør det iallefall sånn.

Men uansett hva du gir, så blir de nok glade. Bare det å få en oppmerksomhet og takk for jobben de gjør for barnet ditt, føler man blir satt pris på. Trenger ikke være noe voldsomt heller.

Noen spennede tesmaker går jo også an :)

Anonymous poster hash: 6a3df...bfc
  • Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg ts men takk for tips. Blir noe god Pukka t til banehagen i år tenker jeg.

Anonymous poster hash: b9a0a...555

Skrevet

Takk for gode tips :) Mange gode ideer her, så da får vi se hva det blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...