duja Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Hei đ var sengeliggende pĂ„ sykehus under store deler av min graviditet, og et Kun opp pĂ„ do og dusj. Og et lengere opphold etter fĂždsel. NĂ„ har mine sĂžte smĂ„ blitt 6mnd og jeg kjenner det er pĂ„ tide Ă„ trene. Jeg blir sliten i lĂ„rene av Ă„ gĂ„ opp trappa, og sliten i hendene av Ă„ sette opp hĂ„r. Jeg har fĂ„tt et treningsprogram som jeg liker veldig godt, og hatt et par veiledningstimer med en pt som er kjempeflink. Spm. mitt er mat. Jeg tror jeg har et bra kosthold. Spiser "normalt" fisk 3 ganger i uka, grĂžnnsaker og alt det der. Er det viktig for meg Ă„ regne kalorier, proteinmengde og alt det der? Har fortsatt 7kg for mye, men det er ikke sĂ„ viktig for meg akkurat nĂ„ đ ble litt langt dette,hĂ„per dere forstĂ„r hva jeg spĂžr om đ
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Du ammer, antar jeg? Da trenger du den energien Du trenger ikke telle kalorier. Velg proteinrikt, sunt og nÊringsrikt. Noe det allerede ser at ut til at du gjÞr? PrÞv Ä bevege deg mye, ta trapper der du kan og parker litt lenger unna nÄr du har muligheten? Evnt gÄ/ta buss nÄr du skal steder, om det ikke blir for trÞblete? Dette gÄr sÄ fint sÄ! Det finnes jo fantastisk mange gode mammablogger, deriblant noen som ogsÄ omhandler trening. Sjekk ut noen av de for inspirasjon? For eksempel Kristine Weber? Anonymous poster hash: bcb4b...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ