angel1881 Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Noen som vet hva som er vanlig å ha på seg på Nobelkonserten? Er det veldig fint og stivt??
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Spørs vel litt i hvilken sammenheng du er der i, men ja det er i utgangspunktet stivt og fint!Anonymous poster hash: 47ec1...791
angel1881 Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2014 Spørs vel litt i hvilken sammenheng du er der i, men ja det er i utgangspunktet stivt og fint!Anonymous poster hash: 47ec1...791 Jeg er bare invitert med, som publikum/gjest... Noen som har vært der selv, og vet?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er bare invitert med, som publikum/gjest... Noen som har vært der selv, og vet? Ja, jeg har vært der flere ganger fodi mannen min jobber i utenrikstjenesten og da er det i hvertfall stivt. Men vi er jo på bankett mm. i samme forbindelse. For vanlig publikum tror jeg nok det går bra med vanlige pene klær. Men jeg ville nok ikke møtt opp i jeans og hettegenser. Anonymous poster hash: 47ec1...791
angel1881 Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2014 Ja, jeg har vært der flere ganger fodi mannen min jobber i utenrikstjenesten og da er det i hvertfall stivt. Men vi er jo på bankett mm. i samme forbindelse. For vanlig publikum tror jeg nok det går bra med vanlige pene klær. Men jeg ville nok ikke møtt opp i jeans og hettegenser.Anonymous poster hash: 47ec1...791 Takk for svar :-) Er det snakk om lang kjole da? Jeg skal ikke i bankett.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Takk for svar :-) Er det snakk om lang kjole da? Jeg skal ikke i bankett. Ja vi har det. Men som vanlig publikum trenger du ikke lang kjole. Anonymous poster hash: 47ec1...791
angel1881 Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2014 Ja vi har det. Men som vanlig publikum trenger du ikke lang kjole.Anonymous poster hash: 47ec1...791 Tusen takk for svar. Dumt sp.mål, men er det garderobe til jakker der?
Daria Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Den i spektrum? Er du der som vanlig "sivil" publikummer er det ingen som bryr seg om hva du har på deg, det er bare en vanlig konsert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå