AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har flyttet til Oslo, Norges hovedstad, og må tegne abonnement hos en strømleverandør for å unngå å bli ranet av Hafslund. Men hva bør jeg velge? Leiligheten min er 50 kvadratmeter og jeg har en del oppvarming og slikt inkludert, så bruker ikke veldig mye strøm her. Anonymous poster hash: b095a...0aa
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Du blir ranet av Hafslund på nettleie uansett dessverre. Når det kommer til valg av strømleverandør burde du bruke konkurransetilsynets verktøy for å sjekke hva som er mest gunstig for deg. http://www.konkurransetilsynet.no/kraftpriser/sjekk-kraftpriser/
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Har Gudbrandsdal Energi Social spot. Du bør velge en spotavtale med etterskudds betaling og fastbeløp på kr 0 per år og ingen påslag. For mitt område er det nå 5 stykker å velge mellom på Konkurransetilsynets sider. Hvilken du velger spiller egentlig ingen rolle. Anonymous poster hash: b36c1...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå