Thorn Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er ute etter pepperkakeformer som fåes kjøpt enkeltvis, men i år finner jeg kun sett eller gigantiske former som selges løs. Tidligere har jeg sett stativ med former i alle mulige fasonger som selges enkeltvis. Er det noen som vet om butikker i Bergen/Bergensområdet som har slike stativer med løse pepperkakeformer, eller bare generelt selger pepperkakeformer i mange fasonger løst?
Thorn Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2014 Har ikke sjekket på Ting, det var ikke dumt! Skal prøve der Paduro var jeg innom, men der fant jeg ikke noe interessant.
Gjest sophia21 Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Indiska og Wallendahl Tror jeg så noe på kremmerhuset, men skal ikke love noe.
felgen Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Dei hev noko på Julehuset, eller rettare sagt, dei brukar å ha
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 IKEA, Christiania Glassmagasin. Jeg har kjøpt fra Tupperware. Anonymous poster hash: 7f74a...de5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Kommer fra Jernia på Bystasjonen og de har et rikt utvalg.Anonymous poster hash: 7f74a...de5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Se her, her har de allslags pepperkakeformer. :-) http://pepperkakeformer.se/ Anonymous poster hash: 8048e...b2c
Thorn Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2014 Har vært på Jernia på Lagunen og Bystasjonen, de har akkurat det som jeg skriver i HI: gigantiske former som selges enkeltvis, og ellers bare sett med flere former. Har også nå vært på TGR og to av Wallendahl-butikkene, med samme resultat. Fant noen former på Traktøren, men de var ganske utplukket. Mangler Åhlens, Ting og Julehuset, så gir jeg opp og får heller vurdere å kjøpe på nett!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Har vært på Jernia på Lagunen og Bystasjonen, de har akkurat det som jeg skriver i HI: gigantiske former som selges enkeltvis, og ellers bare sett med flere former. Har også nå vært på TGR og to av Wallendahl-butikkene, med samme resultat. Fant noen former på Traktøren, men de var ganske utplukket. Mangler Åhlens, Ting og Julehuset, så gir jeg opp og får heller vurdere å kjøpe på nett! Det kan godt være du har funnet pepperkakeformer nå, men hvis du ikke har det; Julehuset har masse små former som kan kjøpes enkeltvis, i 2 eller 3 etg. Anonymous poster hash: c8e3c...b90
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Jeg kjøpte for noen år siden små pepperkakeformer på kremmerhuset på galleriet. I fjor solgte de også pepperkakeformer enkeltvis på Coop obs på vestkanten. Anonymous poster hash: 43af9...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå