Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter pepperkakeformer som fåes kjøpt enkeltvis, men i år finner jeg kun sett eller gigantiske former som selges løs. Tidligere har jeg sett stativ med former i alle mulige fasonger som selges enkeltvis. Er det noen som vet om butikker i Bergen/Bergensområdet som har slike stativer med løse pepperkakeformer, eller bare generelt selger pepperkakeformer i mange fasonger løst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sjekket på Ting, det var ikke dumt! Skal prøve der :) Paduro var jeg innom, men der fant jeg ikke noe interessant.

Gjest sophia21
Skrevet

Indiska og Wallendahl :) Tror jeg så noe på kremmerhuset, men skal ikke love noe.

Skrevet

Tgr i Åsane hadde sist jeg var der.

Skrevet

Dei hev noko på Julehuset, eller rettare sagt, dei brukar å ha :)

Skrevet

IKEA, Christiania Glassmagasin. Jeg har kjøpt fra Tupperware.

Anonymous poster hash: 7f74a...de5

Skrevet

Kommer fra Jernia på Bystasjonen og de har et rikt utvalg.

Anonymous poster hash: 7f74a...de5

Skrevet

Har vært på Jernia på Lagunen og Bystasjonen, de har akkurat det som jeg skriver i HI: gigantiske former som selges enkeltvis, og ellers bare sett med flere former. Har også nå vært på TGR og to av Wallendahl-butikkene, med samme resultat. Fant noen former på Traktøren, men de var ganske utplukket. Mangler Åhlens, Ting og Julehuset, så gir jeg opp og får heller vurdere å kjøpe på nett!

Skrevet

Har vært på Jernia på Lagunen og Bystasjonen, de har akkurat det som jeg skriver i HI: gigantiske former som selges enkeltvis, og ellers bare sett med flere former. Har også nå vært på TGR og to av Wallendahl-butikkene, med samme resultat. Fant noen former på Traktøren, men de var ganske utplukket. Mangler Åhlens, Ting og Julehuset, så gir jeg opp og får heller vurdere å kjøpe på nett!

Det kan godt være du har funnet pepperkakeformer nå, men hvis du ikke har det; Julehuset har masse små former som kan kjøpes enkeltvis, i 2 eller 3 etg.

Anonymous poster hash: c8e3c...b90

Skrevet

Jeg kjøpte for noen år siden små pepperkakeformer på kremmerhuset på galleriet. I fjor solgte de også pepperkakeformer enkeltvis på Coop obs på vestkanten.

Anonymous poster hash: 43af9...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...