AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er gravid i 6 uke, og får sterke smerter og kramper i underlivet (livmor området) om natten. Det er så sterkt at jeg vekker mannen min fordi jeg føler jeg faller fra sammen. Er dette normal eller bør jeg kontakte lege ? Anonymous poster hash: 28d60...731
laviniabcn79 Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er gravid i 6 uke, og får sterke smerter og kramper i underlivet (livmor området) om natten. Det er så sterkt at jeg vekker mannen min fordi jeg føler jeg faller fra sammen. Er dette normal eller bør jeg kontakte lege ? Anonymous poster hash: 28d60...731 Hei! Jeg er gravid 8+3, og hvordan jeg fant ut graviditeten var at jeg hadde kraftige menssmerter lavt i magen som strålte i lysken. Det var så ille at de sendte meg til ullevål med mistanke om svangerskap utenfor livmoren.. men det kom og gikk, og var ille om jeg var i lite bevegellse, typ kveld/natt eller sittedne på kontoret på dagen.. Det gav seg i uke 7 ca... Og er visstnok normalt. Jeg trodde faktisk at jeg hadde fått endometriose eller cyste eller noe, graviditet var det siste jeg tenkte på.. Det hjalp å røre seg for meg, akkurat som trening ved menssmerter.
lillemeg90 Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde det også slik rundt den tiden. Er nok helt normalt:)
Essie_ Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde det sånn i min andre graviditet, som endte i en missed abortion. Jeg var bekymret for extrauterin graviditet, men det var ikke det. Jeg vet ikke om smertene mine var forbundet med at fosteret ikke utviklet seg. Selv om det stort sett er helt normalt med strekke -og ligamentsmerter, kan det være lurt å ta kontakt med lege ved store smerter, pga fare for at det KAN være noe galt.
Gjest Snuttepi Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har hatt det slik i begge mine svangerskap, uten at det var noe galt. Det er skikkelig vondt, og skremmende, men det er ikke farlig.
ariel:) Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde det også sånn i min første graviditet, mellom uke 4 og 7. Var sykt vondt når det stod på, men fikk en fin og frisk gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå