Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått oppgaven å organisere innkjøp av julegave til de ansatte i bedriften jeg jobber, og aner ikke hva det skal være!

Det er snakk om ca 15 jenter i alderen 16-35 - og helst noe likt. Budsjett ca 500/pers +/-

Hjeeeeeelp!

Anonymous poster hash: 24e39...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodylotion, duftlys, lipgloss, noe sjokolade, mascara, (vin til de over 18) ++. Alt av kosmetikk/kremer/rens fra f.eks. Cubus slår vel an? Jeg elsker i hvert fall å få noe slikt :)

Anonymous poster hash: 96d2d...817
  • Liker 1
Skrevet

Gavesett fra The Body Shop?

Anonymous poster hash: b7a6e...ae1
  • Liker 2
Skrevet

Huff så lei jeg er av hudpleieprodukter som absolutt ikke passer min hudtype. Anbefaler deg å ikke kjøpe bodyshop-produkter eller andre kremer, er tross alt 20 års forskjell fra den yngste til den eldste. I såfall hadde jeg heller kjøpt gavekort på butikken.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Gavekort, f.eks. Visa SpendOn som kan brukes omtrent overalt, eller Ditt Gavekort, dersom dere bor på steder hvor det kan brukes. Da kan alle bruke det på det de ønsker. Dersom du går for kremer, hudpleie eller lignende må du sørge for å få med byttekort! Det skal godt gjøres å treffe på riktig hudpleie til alle sammen! I tilegg har du f.eks. oss som reagere på parfyme, og kun kan bruke nøye utvalgte produkter som det er parfyme i. Å få parfymerte velværeprodukter til jul hadde nok vært totalt bortkastet for min del.

Edit: vin er også en skikkelig kjip julegave, igjen, kjøp heller gavekort! Da kan vi som ikke drikker vin også få oss noe vi liker :)

Endret av Thorn
  • Liker 3
Skrevet

Pledd, puter e.l, kan det være noe? Gjerne i forskjellige farger, så kan de bytte seg imellom hvis noen ikke liker fargen de har fått.

Ellers støtter jeg forslaget om gavekort. Mange kjøpesenter selger gavekort som kan benyttes i alle butikkene der.

Skrevet

Gavekort på hudpleiesalong er koselig å få. Og siden du skal ha 15 gavekort kan du jo spørre om de legger på litt på verdien.. At du f.eks får gavekort på 600 kr og betaler 500 kr.. Litt rabatt bør de jo kunne gi.

Anonymous poster hash: 2c62c...9a6

• Liker 1
Skrevet

Holmegaard har hvert år en ny glassklokke/glasshjerte og en ting til de gir ut. Disse er nydelige og jeg får slike til jul fra arbeidsgiver. Har ganske mange nå, de kan enten henges i vinduet eller på juletreet. De koster ca kr 150. Så kan du jo gi et gavekort på rygg/nakkemassasje, og noe luksuriøs sjokolade, evt julete/julekaffe.

Skrevet

Siden du har 500kr pr pers kan du jo lage en liten julekurv? Behøver ikke være noe fancy akkurat, den kan jo inneholde:

En liten flaske tomtegløgg(ca 25kr)

Julemarsipangris(ca 20krj

2 neglelakker i "julefarver"fra h&m(ca 29kr pr neglelakk)

2 ansiktsmasker fra h&m(ca 20kr pr ansiktsmaske)

Dusjsåpe fra h&m(ca 30-50kr for en flaske)

En julebrus(ca 20kr)

Juletelys fra feks Nille(ca 20-40kr)

Gavekort på ca 150kr fra h&m eller lignende

Etc...koselig å få "litt av alt" men hvis du vil gjøre det enkelt så er det jo greit med et gavekort på spa/massajse/manikyr osv,

• Liker 4
Skrevet

Gavekort er en sikker vinner. Jeg ville styrt unna hudpleie. Julekurv med julekaffe/te, et juleblad, rosendahl julepynt kanskje et glass brente mandler el..

Anonymous poster hash: 11352...09a

• Liker 3
Skrevet

Gavepose med produkter fra Nicolas Vahe. Selges blandt anner på Ting.

For ca 500 kroner kan du f.eks. kjøpe:

Fransk havsalt 99,-

Valnøtter i honning 149,-

Honningskje 35,-

Pesto 69,-

Rødvinseddik 69,-

Risotto 99,-

= 520 kroner + gavepose fra Søstrene Grene til ca 15 kroner

Anonymous poster hash: b0627...0e1
  • Liker 8
Skrevet

Som ansatt er de gavene jeg har satt pris på i julegave sjokolade, vin og gavekort. Sjokolade og vin er ting jeg kan sette frem/gi bort dersom det ikke var den typen jeg selv likte. Gavekort sier seg jo selv. Hudpleieprodukter hadde gått i søpla her etter å ha støvet ned på badet, selv om du ikke ser det på meg har jeg store hudproblemer og må ha spesielle produkter. En plass fikk jeg kopper, jeg har nok kopper, så de gikk til fretex. Julekurv med nøtter og slikt ville jeg også unngått, både pga allergi og fordi en ofte får flere slike om en er litt opp i årene.

Anonymous poster hash: 973d5...674
  • Liker 2
Skrevet

Olivero og co har fine kvalitetsgaver.

Hudpleie og sminke ville jeg virkelig styrt unna, men vi kan alle ha nytte av en god olivenolje og litt trøffelpasta. Gavekort er en variant, men kanskje litt kjip? Ellers synes jeg Holmegaard sine juleting var en veldig fin og klassisk ting!

• Liker 3
Skrevet

Kinogavekort? Gavekort på restaurant eller teater?

Min sjef gir oss alle en valgfri dag fri i romjula, det er den beste julegaven jeg kan tenke meg. Men jeg skjønner at det ikke går for alle typer arbeidsplasser. :)

Anonymous poster hash: 8d388...cc4
  • Liker 3
Skrevet

Det jeg har fått fra jobb som jeg satt veldig pris på er kvalitets-kjøkkenkniver, stort ullpledd, vin, massasjetime og gavekort. Matprodukter kan fungere hvis de er langtidsholdbare, hudpleie ville jeg styrt unna pga mange er kresne, og smykker og nips er litt intetsigende og kjedelig. Er det sånn at folk kommer til å jobbe der i 20 år så kan det jo være greit å gi årets utgave av et eller annet nyttig de kan samle på (skikkelig fine glass for eksempel), men hvis de ansatte som regel byttes ut etter et par år er det liten vits.

Anonymous poster hash: ea011...758

• Liker 1
Skrevet

Man gir ikke bort hudpleie og neglelakk når man er arbeidsgiver. Ærlig talt.

Arbeidsgivere gir bort ting som kan settes på hylla som pynt/henges på veggen, spises mat på/av, spises opp, eller brukes til å hente ut varer i butikker.

Man gir IKKE bort alkohol når man er arbeidsgiver.

Ikke pakker med badeartikler, heller.

• Liker 6
Skrevet

Gsvekurv med noe julepålegg, julegodter ol?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har fått oppgaven å organisere innkjøp av julegave til de ansatte i bedriften jeg jobber, og aner ikke hva det skal være!

Det er snakk om ca 15 jenter i alderen 16-35 - og helst noe likt. Budsjett ca 500/pers +/-

Hjeeeeeelp!

Anonymous poster hash: 24e39...0ef

Hører folk snakker om vin.

Det skulle tatt seg fint ut om sjefen begynte å gi bort alkohol til mindreårige...

Hils pent på Politiet på nyåret, da.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Skrevet

IKKE hør på dem som sier hudpleie, neglelakk, ansiktsmasker osv.! Det er ikke julegaver en får fra arbeidsgiver.

Er selv ansvarlig for julegaver til ansatte og har gitt følgende; Kokkekniver,vin, røros pledd, kunst, karen blixen julepynt osv.

http://www.norskflid.no/ husfliden har mange fine ting.

500,- per ansatt er nok til en fin gave til hver. Legg litt tid i å finne noe bra. Trenger du spesifikke eksempler så skal jeg hjelpe deg med det.

Julegaver fra arbeidsgiver er ting som passer til så og si alle, og det er noe ordentlig.

Jeg må gjenta : Man kjøper ikke billig-neglelakk fra hm til sine ansatte!! :opplyser:

Anonymous poster hash: bf927...723
  • Liker 5
Skrevet

Beste jobbgaven jeg har fått er glass fra hadeland/glassmagasinet.

Anonymous poster hash: 43627...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...