Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid dårlig tid om morgenen, og lurte rett og slett på om jeg skal begynne å sminke på øyebrynene kvelden før. Altså at jeg legger meg med sminke på. Noen andre her som gjør noe lignende og lykkes med det?

Må nevnes at jeg kun bruker øyebrynsskygge, og ikke veldig mye, men nok til at det er betraktelig forskjell.

Anonymous poster hash: e7dd2...869
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at du vil våkne til at det ikke ser like bra ut. Kan det kanskje være et alternativ å farge øyenbrynene dine mørkere? Jeg gjør det, og det utgjør en utrolig stor forskjell :)

Skrevet (endret)

Jeg ville ventet til morgenen selv om det tar noen få min ekstra. Det bør ikke ligge produkter på huden over natten annet enn hudpleie :)

Dessuten tror jeg det ikke ser bra ut om morgenen etter å ha gnidd ansiktet i puta hele natta, og du må jo uansett vaske ansikt før du påfører fuktighetskrem og resten av sminken?

Endret av PrinsesseNila
Skrevet

Vil tro at du vil våkne til at det ikke ser like bra ut. Kan det kanskje være et alternativ å farge øyenbrynene dine mørkere? Jeg gjør det, og det utgjør en utrolig stor forskjell :)

Mulig det, kanskje jeg bare må teste det ut.

Det som er, er at jeg har ganske mørke hår egentlig, men jeg liker å fylle de ut litt. Farging hjelper ikke når det på en måte ikke er "nok" hår der :/

Skrevet

Jeg ville ventet til morgenen selv om det tar noen få min ekstra. Det bør ikke ligge produkter på huden over natten annet enn hudpleie :)

Dessuten tror jeg det ikke ser bra ut om morgenen etter å ha gnidd ansiktet i puta hele natta, og du må jo uansett vaske ansikt før du påfører fuktighetskrem og resten av sminken?

Joda, jeg vasker jo ansiktet (er avhengig av å hive på med kaldt vann for å våkne) og tar på fuktighetskrem før jeg legger sminke.. Så kan hende jeg bare må bli flinkere til å stå opp tidligere. Hmm.

Skrevet

Jeg prøvde å sove med det og det var vellykket :) dessuten tar jeg jo ikke ansiktskrem på øyebryna da, haha. Skyggen forsvant ikke selv om jeg skylte ansiktet i vann.

Og jeg bruker såpass lang tid på øyebrynene mine at det tar ikke bare noen få min, men 10 min. Så da sparer jeg masse tid på å gjøre det om kvelden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å gjøre det. Noen dager våkner jeg med bryn i hele trynet, men vanligvis er de like som når jeg la meg. Bruker utrolig lang tid på å få bryna som jeg vil ha de, så har aldri tid nok på morgenen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke å gjøre det, men de gangene jeg har sovnet med sminke så ser brynene ofte helt fine ut når jeg våkner, eventuelt er det bare noen små justeringer som må til.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker anastasia dipbrow pomade som er vannfast. Hvis jeg legger meg sent å vet jeg kommer til å være stuptrøtt dagen etter så fikser jeg dem om kvelden ! De ser like fine ut når jeg våkner , men det er nok på grunn av at produktet er vannfast. :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker anastasia dipbrow pomade som er vannfast. Hvis jeg legger meg sent å vet jeg kommer til å være stuptrøtt dagen etter så fikser jeg dem om kvelden ! De ser like fine ut når jeg våkner , men det er nok på grunn av at produktet er vannfast. :-)

Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...