Gå til innhold

Jenter, sexleketøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sexleketøy har du? Og hvilke? Legg gjerne ved link! :)

Anonymous poster hash: 0c737...259
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen enda, noe som er det største irritasjonsmomentet jeg har. Null kjæreste og null sex +sexleketøy. Vil også gjerne høre hva folk har!

• Liker 1
Skrevet

Jeg lister bare opp de lekene jeg har som jeg bruker på meg selv (med andre ord ikke partnerleker).

Gold vibrator

Denne liker jeg veldig godt, den har dog sluttet å virke men jeg mistenker at den er tom for batteri da de har blitt godt brukt. Har hatt den lenge og den er godt brukt. Man kan variere vibrasjonene, den har sånn skrufunksjon og det er ganske praktisk. Den letteste vibrasjonen er akkurat pirrende nok og den sterkeste er magisk! Denne er litt stor da, jeg bruker den ikke inni meg men på klitoris. Rett og slett fantastisk, utrolig bra for å være så billig.

Basix dildo rosa

Denne bruker jeg aldri pga materialet. Den er ekkel å ta på og vanskelig å ha med å gjøre med mindre man bruker MASSE glidemiddel. Størrelsen er perfekt men resten er fælt.

Fifty Shades of Grey We Aim To Please Vibrating Bullet

Søt liten sak. Fungerer greit denne!

Pure Pleasure Mini Rabbit Vibrator

En av mine favoritter, jeg er så glad for at jeg kjøpte denne før den forsvant ut av sortimentet til Kondomeriet (har ikke sett den der på lange tider iallefall). Kjøpte den for iallefall over ett år siden. Denne er uten tvil mest brukt, jeg bruker den for det meste bare som klitorisvibrator men bruker den noen ganger inni meg også, selv om den kanskje er litt liten til det. Kraftig vibrasjon, elskbar!

Smartballs Duo

Kjøpte disse for å trene, men de er kjempe store så ble ikke brukt til trening. Har prøvd å bruke dem inni meg mens jeg koser med meg selv og det fungerer greit, men de er ikke akkurat spesielle og skal vell helst brukes når man er oppe og går..... Som sagt veldig store. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem, de blir ikke noe særlig brukt akkurat!

Atlantis G-Spot

Denne liker jeg også veldig godt, vibrerer for lite til å brukes på klitoris etter min smak, så denne bruker jeg så klart inni meg (er jo det den er ment til også). Den treffer punktet godt, får en himmelsk orgasme om jeg bruker denne + vibrator på klitoris.

Har nylig bestilt Lelo Ora og vaginakuler. Kulene skal brukes til trening, håper de er små nok til at det faktisk fungerer. Er veldig spent på Ora'en, selv om jeg har lest litt dårlige omtaler men samtidig mange gode omtaler også. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lister bare opp de lekene jeg har som jeg bruker på meg selv (med andre ord ikke partnerleker).

Gold vibrator

Denne liker jeg veldig godt, den har dog sluttet å virke men jeg mistenker at den er tom for batteri da de har blitt godt brukt. Har hatt den lenge og den er godt brukt. Man kan variere vibrasjonene, den har sånn skrufunksjon og det er ganske praktisk. Den letteste vibrasjonen er akkurat pirrende nok og den sterkeste er magisk! Denne er litt stor da, jeg bruker den ikke inni meg men på klitoris. Rett og slett fantastisk, utrolig bra for å være så billig.

Basix dildo rosa

Denne bruker jeg aldri pga materialet. Den er ekkel å ta på og vanskelig å ha med å gjøre med mindre man bruker MASSE glidemiddel. Størrelsen er perfekt men resten er fælt.

Fifty Shades of Grey We Aim To Please Vibrating Bullet

Søt liten sak. Fungerer greit denne!

Pure Pleasure Mini Rabbit Vibrator

En av mine favoritter, jeg er så glad for at jeg kjøpte denne før den forsvant ut av sortimentet til Kondomeriet (har ikke sett den der på lange tider iallefall). Kjøpte den for iallefall over ett år siden. Denne er uten tvil mest brukt, jeg bruker den for det meste bare som klitorisvibrator men bruker den noen ganger inni meg også, selv om den kanskje er litt liten til det. Kraftig vibrasjon, elskbar!

Smartballs Duo

Kjøpte disse for å trene, men de er kjempe store så ble ikke brukt til trening. Har prøvd å bruke dem inni meg mens jeg koser med meg selv og det fungerer greit, men de er ikke akkurat spesielle og skal vell helst brukes når man er oppe og går..... Som sagt veldig store. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem, de blir ikke noe særlig brukt akkurat!

Atlantis G-Spot

Denne liker jeg også veldig godt, vibrerer for lite til å brukes på klitoris etter min smak, så denne bruker jeg så klart inni meg (er jo det den er ment til også). Den treffer punktet godt, får en himmelsk orgasme om jeg bruker denne + vibrator på klitoris.

Har nylig bestilt Lelo Ora og vaginakuler. Kulene skal brukes til trening, håper de er små nok til at det faktisk fungerer. Er veldig spent på Ora'en, selv om jeg har lest litt dårlige omtaler men samtidig mange gode omtaler også. ;)

Godt utvalg ;)

Anonymous poster hash: 87148...59a

Skrevet

Godt utvalg ;)

Anonymous poster hash: 87148...59a

Vell, jeg er fornøyd! Nesten da, skulle hatt en ordentlig dildo. :P

Skrevet

Layaspot vibrator, magic wand og en vibrerende dildo med skaft. Førstnevnte er hovedsakelig til partnerbruk siden den er stillegående.

Anonymous poster hash: 0b6a0...4e5

Skrevet

Layaspot vibrator, magic wand og en vibrerende dildo med skaft. Førstnevnte er hovedsakelig til partnerbruk siden den er stillegående.

Anonymous poster hash: 0b6a0...4e5

Hva syns du om Magic Wand? Er den så fantastisk som alle skal ha det til?

Skrevet

To vibratoregg

Anal lenke

Buttplugg

To små vibratorer

Vaginakuler*2

G-punktsvibrator

Rabbit vibrator

Skrevet

To vibratoregg

Anal lenke

Buttplugg

To små vibratorer

Vaginakuler*2

G-punktsvibrator

Rabbit vibrator

Du har mer leker enn jeg har våpen! :fnise:

Skrevet

G-punkt vibrator

3 klitorisvibratorer

Dildo med vibrasjon

Hadde en større vibrator til men batterilokket på den ble ødelagt da den falt i gulvet så den fungerer ikke mer :'( (å det var så klart favoritten)

Anonymous poster hash: b17fa...899

Skrevet

En vanlig blå dildo og vibrator egg som heter ultra7 <333 love it! Og en liten nød vibrator til krise behov

Skrevet

- Denne tråden fikk meg til å tenke.

Skuffen er full og moden for å sorteres, det meste burde vært kastet i søppla.
Har listet noen bomkjøp helt nederst.

Lonestar dildo: Ganske enkelt den beste dildoen jeg noensinne har vært i nærheten av, den kjennes faktisk veldig, veldig ekte ut.
Kombinert med en liten mini vibrator på klitoris er denne min virkelig store favoritt.

Skulle jeg hatt med meg et sexleketøy på en øde øy, hadde det vært denne.

Jeg ønsker meg flere dildoer i dette materialet, men må begrense meg litt, de er dyyyre.

Og når vi snakker om mini vibrator...

Tango fra we-vibe: Jeg har tango 1, nå er det vist tango 2 som gjelder, men gidder jeg å betale masse penger for en vibrator som kanskje er litt heftigere enn den jeg allerede har?

Neppe, er ikke lagd av penger heller, selv om jeg vet hva jeg liker og har funnet ut at det faktisk kan være en god ide å investere i noen gode produkter fremfor masse dårlige produkter.

Og det er egentlig de to jeg bruker mest.

Har en LELO smart wand, men syntes ikke den er så bra som alle skal ha det til, har en annen sånn vibrator med ledning jeg syntes er mye bedre.

Kraftigere og dypere vibrasjoner liksom.

Men har ingen link til den, siden jeg ikke husker hva den heter eller hvor jeg kjøpte den.

Funker fint når man har mensen og vil bruke noe utenpå truse/bind ;-)

Har litt sansen for Fun factory (bortsett fra de kulene deres)

Stubby er det vel mange her som har?

Den funker ihvertfall bra for mitt g-punkt.

Men den blir ikke brukt så ofte som den egentlig hadde fortjent.

Mitt foreløpig siste sexleketøy innkjøp var forresten en sånn stronic vibrator og må si at jeg er usikker på om jeg elsker den eller ikke.

Den er veldig annerledes i hvert fall og for min del så krever den litt tilvenning.

Ja, så har jeg en liten buttplugg jeg bruker mye...

Syntes det var vrient å finne en liten plugg som er i silikon, men denne liker jeg veldig godt.

For meg som syntes det meste som er større enn en finger er for stort der bak, er den perfekt.

Den er forreste fra Tantus som lager ganske heftige dildoer i silikon.

Og på ønskelista står en større dildo fra Vixen:-)
Og en liten vibrator fra LAID.

Og noen bomkjøp:

Har også samme erfaringen med smartballs duo som cherrybomb... de ligger i skuffen og blir aldri brukt, men vil egentlig ikke kaste de, for de er helt sikkert bra... for noen.

Dessuten liker jeg fun factory ;-)

7th heaven lukter kunstig, bråker og at den er klar er ikke akkurat et pluss den ser liksom så fort skitten ut. Den KUNNE vært bra, og noen liker den sikkert.

Har egentlig aldri funnet noen rabbit vibrator som passer meg perfekt.

Er vel derfor jeg er stuck med en dildo og en heftig mini vibrator ;-)

Jeg er en av de som ikke har skjønt greia med sqweel... har lest så mye bra om den, men den ga meg absolutt ingenting.

Kanskje jeg burde ta den frem og prøve den litt mer?

Har også en Tiani fra LELO, riktignok første generasjon, men den vifte på kontrollen styringen de bruker passet i hvert fall ikke meg, dessuten er det elendig vibrasjon i den.

Mulig den er blitt bedre, men er blitt skuffet litt for mange ganger over LELO. Ser bra ut, men er egentlig ikke sååå bra som prisen skulle tilsi (svak vibrasjon og blir fort utladet)

Det var mine meninger :-)

Skrevet

vi har håndhjern, pisk, latexlaken, sleeve, strap-on, penis ring med vibrasjon og uten, 4 vibratorer, 3 dildoer, slikkemaskin, dildomaskin, hoppeball med dildo på, vibrerende egg, og truse med vibrasjon:)

Anonymous poster hash: d332e...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...