Gå til innhold

Når en fra tinder ber deg over på filmkveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det sex?

Anonymous poster hash: add72...8c7
Videoannonse
Annonse
Gjest UngMann1986
Skrevet

Ja, i det ligger i hvert fall i kortene.... Men det er alltids mulig å bare se filmen, og trekke seg fra sexen, selvfølgelig :)

Skrevet

Ikke nødvendigvis.
Kanskje han syntes det var for kaldt ute til å finne på noe gøy, eller var lat, eller bare liker filmkvelder.
Kan også hende han vil ha sex.

Jeg synes nå egentlig det er morsomst og tryggest å ta den første daten ute, så hvis jeg var i en lignende situasjon ville jeg foreslått det istedet. :) Men det er meg.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner. Han spurte om hva jeg likte best av hvitvin eller rødvin? Hmm… hva skal det bety. Jeg kommer til å trekke meg unna hvis han prøver seg på sex. Litt stryking er lov, men jeg går ikke lenger første gangen..

TS :)

Gjest UngMann1986
Skrevet

Høres ut som han er håpefull til sex, i hvert fall. Men du bestemmer jo helt selv. Du kan jo for eksempel skrive til ham at du ikke er interessert i sex første kvelden. Se hva han svarer til det.

Skrevet

Skjønner. Han spurte om hva jeg likte best av hvitvin eller rødvin? Hmm… hva skal det bety. Jeg kommer til å trekke meg unna hvis han prøver seg på sex. Litt stryking er lov, men jeg går ikke lenger første gangen..

Haha, det betyr hva det betyr. Om du liker rødvin eller hvitvin best.

Anonymous poster hash: 64b36...a1d

Skrevet

Høres ut som han er håpefull til sex, i hvert fall. Men du bestemmer jo helt selv. Du kan jo for eksempel skrive til ham at du ikke er interessert i sex første kvelden. Se hva han svarer til det.

Ja, eller å si at en vil gå litt forsiktig frem.

Skrevet

Filmkveld betyr at han ikke har frimerkesamling :fnise:

Jeg hadde ikke følt meg trygg på å møte noen hjemme første gangen uansett om det er avtalt på forhånd at det ikke er aktuelt med sex. Særlig når det er vin til filmen. Han kan være en gentleman, men det er slett ikke sikkert.

• Liker 3
Skrevet

Betyr det sex?

selvsagt betyr det sex haha. Spesielt hvis det er en gutt som invitere. Trodde alle viste dette nå jeg.

Anonymous poster hash: 99786...8cc

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ser jeg stiller noen "dumme" spørsmål. Vi er forresten 20 og 21 år. :) Håper han ikke blir sur når jeg sier nei dersom han prøver seg da! Det hadde blitt pinlig..

Skrevet

Hehe, ser jeg stiller noen "dumme" spørsmål. Vi er forresten 20 og 21 år. :) Håper han ikke blir sur når jeg sier nei dersom han prøver seg da! Det hadde blitt pinlig..

Hvis du blir flau over å si nei til sex er du for umoden til å benytte deg av tinder.

Anonymous poster hash: bfcc4...19e

• Liker 1
Skrevet

Hvis du blir flau over å si nei til sex er du for umoden til å benytte deg av tinder.

Jeg er litt barnslig til tider, men ikke "umoden" til å bruke tinder? Hva er å være moden forresten - til å bruke tinder? Diskutere politikk, religion og slikt eller?

Du må jo lese mellom linjen. Altså, jeg blir ikke flau over å si nei til sex, men at situasjonen etterpå blir litt klein, det er jo en mulighet for.

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er ute etter en kjæreste, ville jeg droppet den daten. Han inviterer deg på vin og film første gang dere møtes, dette er helt åpenbart en invitasjon til sex, og det er alt han er ute etter. Han kunne ikke gjort det mer tydelig om han skrev "knull meg" i emnefeltet.

Anonymous poster hash: 27e90...2ff
  • Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg er litt barnslig til tider, men ikke "umoden" til å bruke tinder? Hva er å være moden forresten - til å bruke tinder? Diskutere politikk, religion og slikt eller?

Du må jo lese mellom linjen. Altså, jeg blir ikke flau over å si nei til sex, men at situasjonen etterpå blir litt klein, det er jo en mulighet for.

Ser den! Kan være lurt å hinte før dere treffes, om at du ikke vil ha sex i kveld, da :) Hvis han blir sur, er han kanskje ikke verdt besøket :P

Skrevet

Ærlig talt. Det blir jo litt pinlig stemning å avvise noen når det gjelder sex, spesielt når en ikke kjenner hverandre så godt. Det blir jo en litt merkelig stemning når ens intensjoner ikke samsvarer. Det vil ikke si at hun er for umoden til å bruke tinder.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er muligens litt naiv, men jeg dro på en filmdate (med vin) uten å ville ha sex. Jeg hadde faktisk mensen, så kunne ikke:p

Han hadde tydeligvis sex i tankene, prøvde seg noe inni h******. Var ubehagelig å avvise han, og følte meg nesten litt dum som ikke hadde skjønt hensikten.

Anonymous poster hash: a27fa...077
  • Liker 1
Skrevet

Ahh, kjipt. Jeg bør si til han at jeg ikke er så gira på sex første gangen. Vi har nemlig avtalt og treffes i morgen, men ble litt i tvil nå. :P

Skrevet

Oi, der forsvant anonymiteten...

• Liker 5
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Var det første spørsmålet hans

"rød eller hvit?" ?

Skrevet

Oi, der forsvant anonymiteten...

Fort gjort. Sensurerte deg i sitatet i fall du får en mod til å slette innleggene dine. Generelt er det en god idé å ikke møtes hjemme hos noen første gang, særlig hvis du ikke kjenner ham gjennom venner e.l. utenom Tinder. Du vet jo aldri hva slags folk du støter på der.
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...