Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen vær så snill å foreslå en god foundation til meg som er både matt og dekkende? Er så drittlei av å prøve og feile nå.. Helst en som passer lommeboka til en student også;-) blir kjempetakknemlig for forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ganske dyr, men er veldig drøy i bruk; Estee Lauder Double Wear. Kan jo være et julegaveønske? Dekker veldig og gir en matt finish. Min favoritt!

Anonymous poster hash: 19ef0...541
Skrevet

Har ikke noe særlig tips, men jeg bruker BareMinerals som er matt, og jeg ihvertfall er fornøyd med.

Skulle egentlig bare minne på om at det som regel er sykt mye billigere å kjøpe på nettet fra utlandet, f eks ebay! Bare pass på å ikke kjøp noe billig etterligning fra Kina, men et produkt til et par hundrelapper fra UK eller USA :)

Skrevet

Kan noen vær så snill å foreslå en god foundation til meg som er både matt og dekkende? Er så drittlei av å prøve og feile nå.. Helst en som passer lommeboka til en student også;-) blir kjempetakknemlig for forslag!

Hva foretrekker du - flytende eller pudder?

Jeg blir fort oljete i t-sonen, og for en studentlommebok som jeg også har, så synes jeg Artdeco Long Lasting Foundation Oil-free fungerer bra. Den er også dekkende, og jeg synes den er drøy. Har heller ikke fått noe urenheter av den.

Du får kjøpt den for 198,- på Vita sine nettsider, 265,- om du kjøper fysisk i butikk (sist jeg sjekket). Noen Kicks-butikker har den også. :)

Skrevet

Den er ganske dyr, men er veldig drøy i bruk; Estee Lauder Double Wear. Kan jo være et julegaveønske? Dekker veldig og gir en matt finish. Min favoritt!

Enig. Det er den mest dekkende foundation jeg har prøvd (og jeg har prøvd mange)! Den sitter som et skudd hele dagen og er ganske matt. Anbefales :)

Anonymous poster hash: 3ca77...780

• Liker 1
Skrevet

Make Up For Ever mat velvet +

Dior forever

Estee Lauder double wear

Skrevet

Bare synd EL tester på dyr ellers ville jeg ha prøvd denne.

• Liker 1
Skrevet

^ Revlon Colorstay er en bra dupe, mye billigere og jeg foretrekker faktisk den overfor DW.

• Liker 1
Skrevet

Urban Decay Naked foundation og Kat von D Lock-it tattoo foundation er mine forslag. Men nå vet ikke jeg hvilken prisgrense som er for høy for deg?

Mulig disse blir for dyre?

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Lancome teint idole ultra er den beste matte foundationen jeg har prøvd :-) men koster rundt 400kr, men igjen veldig drøy i bruk :) absolutt verdt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...