AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Står mellom 2 kjoler, men klarer ikke bestemme meg! Røde: - http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/265529-0046_5?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1 - http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/265529-0046_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1 Grå: - http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/917800-0083_1?$productpage_slider_desktop$&cropN=0.02,0,0.955,1 - http://stylista.no/files/stylista.no/styles/sty_full_width_content_default/public/banda8993.jpg?itok=KZtqOgPy Røde eller grå? Anonymous poster hash: e78ee...91e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Synes definitivt den røde var finest, men vet ikke om jeg hadde turt å gå i den selv Spørs jo også hva du skal bruke den til. Anonymous poster hash: de627...f9d 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Tenkte kanskje julebord, julaften eller noe i den dur. Om det funker - Ts Anonymous poster hash: e78ee...91e
rockejenta Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Jeg likte best den grå Selv om den ikke er like sprek fargemessig, kan den jo pyntes opp med litt smykker osv 5
mijaa Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Tror jeg synes den grå var finere enn den rød! Den røde var så ..plain Kommer litt an på settingen da? For den grå var kanskje litt mer "hverdagslig" igjen 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Den grå var definitivt penest. Den røde så litt... lite interessant ut. Den var så rett opp og ned på en måte, ingen spesielle sømmer eller snitt. Vet ikke om det er skjermen min, men likte heller ikke den nyansen rødt. Om du absolutt vil ha en rød kjole (for det kan være veldig pent) ville jeg gått for en annen enn denne.Anonymous poster hash: 2761c...f70 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 min mening..ingen. Den røde er flat og formløs, litt som en nattkjole, mens den grå er altfor hverdagslig, ser ikke pyntet ut i det hele tatt. Men det er bare min mening. Anonymous poster hash: 13a7e...318 6
Lanoungen Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Syns den grå var dritfin! Jeg kunne nok personlig aldri gått med den røde selv, både fordi det virkelig ikke hadde vært innenfor min komfortsone + at jeg virkelig ikke synes den var fin. Men den grå syns jeg var knall altså, stilig farge og stilig "mønster" 1
Gjest avocadoen Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Er ikke den grå litt vel kort? Og den røde litt vel stor kløft?
chouette Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Den grå! Den har du et hav av muligheter med! 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Hvem går kledd som en h... på julaften? Anonymous poster hash: 474e1...81d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 Hvem går kledd som en h... på julaften? Anonymous poster hash: 474e1...81d Er noen av de kjolene horete? Anonymous poster hash: e78ee...91e 6
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2014 #15 Skrevet 1. desember 2014 Hvem går kledd som en h... på julaften? Anonymous poster hash: 474e1...81d Synes ikke det var noe som minnet om hest ved noen av kjolene jeg. 15
Cuntzilla Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Likte begge relativt godt, bortsett fra at de så litt polyester ut. Den grå var noe hverdagslig, nesten jobbkjole, eller en vanlig fredagskveld på byn. Jeg har noe lignende den røde selv, kjøpte den etter å ha sett litt vel mye på Battlestar Galactica. http://cdn.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2012/05/02/battlestar-galactica-tricia-helfer-as-cylon-number-six.jpeg Enkelt kan være veldig sexy. Men som sagt, polyester er skummelt, det ser OK ut på bilder, men du får en pakke med skuffelse i posten. Den røde kan fort være en sånn kjole hvor du ser BH-hemper, trusekanter, navle og hver eneste lille ekstra fettdepot gjennom. Endret 1. desember 2014 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Likte begge relativt godt, bortsett fra at de så litt polyester ut. Den grå var noe hverdagslig, nesten jobbkjole, eller på en vanlig fredagskveld på byn. Jeg har noe lignende den røde selv, kjøpte den etter å ha sett litt vel mye på Battlestar Galactica. http://cdn.hellogiggles.com/wp-content/uploads/2012/05/02/battlestar-galactica-tricia-helfer-as-cylon-number-six.jpeg Enkelt kan være veldig sexy. Men som sagt, polyester er skummelt, det ser OK ut på bilder, men du får en pakke med skuffelse i posten. Den røde kan fort være en sånn kjole hvor du ser BH-hemper, trusekanter, navle og hver eneste lille ekstra fettdepot gjennom. uff,det ser ikke bra ut med kjole i feil størrelse!! denne passet ikke modellen i det hele tatt, formen til kjolen der hvor bryst skal være minner litt om en barnebikini,så brysta hennes henger veldig unaturlig ut...Hadde aldri gått sånn.. Anonymous poster hash: 13a7e...318 2
Hjertefisk Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Den grå har jeg sett så mange damer gå med etter at den ble reklamert for på MinMote, så NEI.... Den er jeg lei av. Den røde var finest 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #19 Skrevet 1. desember 2014 Jeg tror jeg likte den grå best. Det ser litt rart ut med spaghettistropper nå som det er vinter. Anonymous poster hash: 49025...c32 1
Cuntzilla Skrevet 1. desember 2014 #20 Skrevet 1. desember 2014 uff,det ser ikke bra ut med kjole i feil størrelse!! denne passet ikke modellen i det hele tatt, formen til kjolen der hvor bryst skal være minner litt om en barnebikini,så brysta hennes henger veldig unaturlig ut...Hadde aldri gått sånn.. Anonymous poster hash: 13a7e...318 Hehe. Det er mye pupp ja, det er fascinerende å se hvordan de holder seg der. Dette er liksom en robot (strengt tatt en cylon) fra en science fiction serie da, ikke modell for en kjole som er til salgs. Kjolen jeg har er ikke kuttet like lavt over brystene altså, ei heller den TS linker til. Jeg måtte bare lenke til den i tilfelle noen ikke tok referansen, jeg tenkte BSG med en gang jeg så kjolen Men så er jeg ganske nerd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå