AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Jeg har veldig uregelmessig mens etter p-pilleslutt for ca. ett halvt år siden. Har tatt eggløsningstester nå i ca 25 dager. Har pleid å ha syklus på ca. 40 dager pluss/minus noen dager. Har tatt 3 eggløsningstester som har vært nesten positive med noen dagers mellomrom. Dagen etter alle eggløsningstestene har det blitt svak strek. Var en dag i mellom de to første. Etter den siste av de gikk det ca. en uke så var den nesten positiv igjen! Nå er jeg i dag 33 (med nesten pos test) og burde jo hatt eggløsning da. Har ikke hatt lenger i mellom mens enn 44 dager... Blir ikke klok på det her Anonymous poster hash: 01191...997
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Du har jo veldig lange sykluser da, sikkert noe hormonkrøll som gjør at det blir slik.Anonymous poster hash: 5e140...5d8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Du har jo veldig lange sykluser da, sikkert noe hormonkrøll som gjør at det blir slik.Anonymous poster hash: 5e140...5d8 TS: ja, du har sikkert rett. Veldig vanskelig å vite når EL er da. Noen som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: 01191...997
Kakaoen Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Er el testen positiv i dag også? Om så, har du tatt en g-test? Er man gravid så slår det ut på el test. Var sånn jeg fant ut at jeg var gravid Om ikke hadde jeg tatt kontakt med lege/gyn med de lange syklusene du har
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Er el testen positiv i dag også? Om så, har du tatt en g-test? Er man gravid så slår det ut på el test. Var sånn jeg fant ut at jeg var gravid Om ikke hadde jeg tatt kontakt med lege/gyn med de lange syklusene du har Vil det si at man kan ta en EL test f.eks tre dager etter EL og finne ut at man er gravid hvis ELtesten er positiv? 😜Anonymous poster hash: 264a3...27a
miore Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Vil det si at man kan ta en EL test f.eks tre dager etter EL og finne ut at man er gravid hvis ELtesten er positiv? Anonymous poster hash: 264a3...27a Du får ikke positiv EL-test pga graviditet før du også ville fått positiv graviditetstest, med andre ord sannsynligvis ikke før noen få dager før IKM.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 TS: Jeg har fortsatt med EL- tester. Vært negative siden jeg skrev her inne. Tok en graviditetstest i dag tidelig for å se om det også, men den var også negativ så..... Vanskelig å bli klok av det her. Mulig å ha mensen uten å ha eggløsning kanskje? Anonymous poster hash: 01191...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå