Gå til innhold

Smykkeskrin


Gjest Elenath

Anbefalte innlegg

Gjest Elenath

Jeg er på jakt etter et stort smykkeskrin, gjerne en bitteliten komode. Noen som har sett et fint noe sted som kunne passe en students tomme sommerlommebok? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et sånt smykkeskrin som liner på et lite "skap". Det er 3-4 skuffer til småting, et skap med knagger tilo kjeder/armbånd og et skap der man kan dytte inn ringer og øredobber.

Jeg fikk det i gave, men vet at de hadde disse på Europris til en hundrelapp eller to. Mener at jeg har sett dem på -nille også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Det hadde jo vært suverent. Har ikke tenkt på å titte der engng. Stikker en tur på nille i morgen jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at du finner et eller annet på -nille, ja.

Men mitt skrin er flere år gammelt, så jeg ville ikke vært for sikker på at du finner akkurat denne typen skrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Nei, men jeg er desperat. Det flyter med smykker på komoden min. Har ett veldig ordentlig fint lite smykkeskrin til de "dyre" smykkenemine, men tenkte å finne et stort ett til alt fra glitter, hm++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på jakt etter et skikkelig smykkeskrin i evigheter, men finner absolutt ingenting....

Vil også ha to, et der jeg kan legge alt jeg har fått av min mann, og det begynner faktisk å bli en del, og et til andre ting jeg bruker. Har lagret alt jeg ikke bruker i småbokser, er faktisk en del av det også....

Si ifra hvis du finner noe brukandes da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elenath

Det skal jeg gjøre.

:o litt rart at det skal være vanskelig å finne det egentlig. Alle jeg ser er sånne type ballerina - spilledåser. Litt feil i en alder av 24 synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være greit å ha øynene åpne for alternativer også. Kommer an på hva slags smykker du har og hvor du vil oppbevare dem. En knaggrekke kan fungere fint som oppheng for kjeder og armbånd, en liten trekiste e.l. er greit til litt større ting, ringer kan settes på en tre eller metallstang (f.eks en sånn som man satte kvittringer på i butikken før i tiden) eller legges i en liten eske. Øredobber kan settes på en plate av papp (stikk enden gjennom papp-platen og fest bakdelen på baksiden.

Jeg synes at det er best om kjeder og armbånd henger fritt, slik at de ikke tvinner seg inn i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også... for jeg er så sær at jeg vil ha smykkene mine i de fine eskene... Dermed bør jeg ha et stort og ganske firkanta smykkeskrin for å få plass til alt. (Her er nemlig jenta som har håva inn gull og stas fra dåpsalder og fremover. :sjarmor: )

Moren min har rett og slett smykkene sine i en nattbordskuff. Der har hun en del i gullsmed-eskene de hører til i, mens juggelet ligger løst i forskjellige små skrin og bokser. Egentlig ganske greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...