Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags toalettmappe har du, og hvor er den kjøpt? Jeg trenger nemlig ny(e) toalettmappe® og vil gjerne ha noe som er både praktisk og pent... Nå har jeg en med ett stort rom i, og det er ikke så praktisk. Vil gjerne ha plass til feks smykker i et eget rom pluss en egen liten mappe for sminke.

Anonymous poster hash: 7b7d3...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags toalettmappe har du, og hvor er den kjøpt? Jeg trenger nemlig ny(e) toalettmappe® og vil gjerne ha noe som er både praktisk og pent... Nå har jeg en med ett stort rom i, og det er ikke så praktisk. Vil gjerne ha plass til feks smykker i et eget rom pluss en egen liten mappe for sminke.

Anonymous poster hash: 7b7d3...52e

Jeg ville kikka på ebay. Masse, i alle prisklasser, store som små.

Anonymous poster hash: 1d2a4...0e9

Skrevet

Jeg har en med god plass som jeg liker veldig godt: "Thirty One Double Zip Cosmetic Bag" Den har mange rom, og jeg får plass til både smykker og sminke. Jeg har den i grå, men den finnes i flere farger/utførelser. Du finner den på ebay og Amazon, og trolig andre nettsteder også.

Ellers har jeg en mindre mappe: "Desigual Leopardo Seduccio". Den har plass til det jeg bruker av sminke (noen bruker jo mer, andre mindre). Jeg synes den er både fin og praktisk. Det ene rommet er festet med borrelås slik at man kan ta det ut, og eventuelt også snu det rundt i mappen (noe som er praktisk fordi da vender åpningen på begge rommene samme vei ,og man kan henge den opp etter det ene håndtaket). Jeg kjøpte min på Zalando.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...