AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 Er det noen som vet hvilken pris jeg kan forvente for å såle om et par sko? Det er et par høye hæler der hælen er fin, men sålen framme bør skiftes. Tips til flinke skomakere i Oslo mottas også med takk!Anonymous poster hash: b45ce...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 2. desember 2014 #2 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har pleid å betale rundt 400 kr for å legge forsterkingssåle på glatte sko. Altså både såle og hælkappe. Det finnes en kjent og flink skomaker i Oslo som du sikkert får opp med en gang du googler. Edit: Dagestad Endret 2. desember 2014 av Badabing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har pleid å betale rundt 400 kr for å legge forsterkingssåle på glatte sko. Altså både såle og hælkappe. Det finnes en kjent og flink skomaker i Oslo som du sikkert får opp med en gang du googler. Edit: Dagestad Dagestad har jeg lest mye bra om, men han reparerer bare sko han selv har solgt (se nettside). Andre forslag?Anonymous poster hash: b45ce...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Del Skrevet 4. desember 2014 Ingen? :cry: Anonymous poster hash: b45ce...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepetite Skrevet 4. desember 2014 #5 Del Skrevet 4. desember 2014 Det ligger et renseri, som også har skomakertjenester like ved trikkestoppet Munkegata i Gamlebyen. Naboen til Stockfleths. De kan anbefales. Flinke folk, og jeg tror jeg har betalt ca 200-250 kr de siste gangene jeg har sålet sko der. Kan og anbefale skomakeren på Steen og Strøm, men der koster det minst 400 kr å såle et par sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 6. desember 2014 #6 Del Skrevet 6. desember 2014 Everest sko på Majorstuen er jeg veldig fornøyd med. Har betalt 400 kr per gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Del Skrevet 7. desember 2014 Takk for tips!Anonymous poster hash: b45ce...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå