AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Er det noen som vet hvilken pris jeg kan forvente for å såle om et par sko? Det er et par høye hæler der hælen er fin, men sålen framme bør skiftes. Tips til flinke skomakere i Oslo mottas også med takk!Anonymous poster hash: b45ce...72f
Gjest Badabing Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har pleid å betale rundt 400 kr for å legge forsterkingssåle på glatte sko. Altså både såle og hælkappe. Det finnes en kjent og flink skomaker i Oslo som du sikkert får opp med en gang du googler. Edit: Dagestad Endret 2. desember 2014 av Badabing
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Jeg har pleid å betale rundt 400 kr for å legge forsterkingssåle på glatte sko. Altså både såle og hælkappe. Det finnes en kjent og flink skomaker i Oslo som du sikkert får opp med en gang du googler. Edit: Dagestad Dagestad har jeg lest mye bra om, men han reparerer bare sko han selv har solgt (se nettside). Andre forslag?Anonymous poster hash: b45ce...72f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Ingen? :cry: Anonymous poster hash: b45ce...72f
lepetite Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Det ligger et renseri, som også har skomakertjenester like ved trikkestoppet Munkegata i Gamlebyen. Naboen til Stockfleths. De kan anbefales. Flinke folk, og jeg tror jeg har betalt ca 200-250 kr de siste gangene jeg har sålet sko der. Kan og anbefale skomakeren på Steen og Strøm, men der koster det minst 400 kr å såle et par sko.
kills Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Everest sko på Majorstuen er jeg veldig fornøyd med. Har betalt 400 kr per gang.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Takk for tips!Anonymous poster hash: b45ce...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå