Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Jeg ser at mange nettsider har diskusjonsforum. De ligner fælt på hverandre. Er det slik at de bare kan kopieres eller kjøpes billig et sted? Jeg kunne tenkt meg å lage en nettside, hvordan bør jeg gå frem?
*Lene* Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 Har også lagt merke til dette! Er sikkert en mal her ja! Men hvordan vet jeg dessverre ikke! Lykke til!
Crazee Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Det er nødvendigvis ein standardmal medi innstalleringa, og flesteparten brukar nok denne. Evt. med litt fargeforandringar og sånne småting. Det er jo muleg å endra meir, men det krev jolitt meir arbeid, og om standarden er godt nok...
~sikka~ Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Mange bruker PhPBB slik som Kvinneguiden. Man får vanligvis dette inkludert i prisen når man kjøper webhotell. Da er det bare å sette det opp sånn som man ønsker det.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Har du en server som støtter MySQL og slikt så er det vel bare å skaffe seg?
Crazee Skrevet 26. juli 2004 #6 Skrevet 26. juli 2004 Jada, phpbb er heilt gratis, som så masse anna bra på nettet - og lenka sår jo nederst på alle sidene her i forumet
~sikka~ Skrevet 26. juli 2004 #8 Skrevet 26. juli 2004 Har du en server som støtter MySQL og slikt så er det vel bare å skaffe seg? Jepp seffen... tenkte mer på de som ikke sitter med servere i stua da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå