Gå til innhold

1 år siden sist..../gratulasjon/godjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var sammen 3-4 år og det ble slutt og vi hadde ikke kontakt på 7mnd og hun sender meg en sms fordi jeg har bursdag og gratulerer og sier hun savnet meg. Etter det møtte vi igjen og var nesten sammen hver dag pga. juleferie osv. plutselig blir det stille. Vi hadde lite kontakt og det gikk 2mnd mellom hver gang og nå har hun fått kjæreste... Har ikke snakket med henne eller hun med meg siden da...

Lurer på om jeg i det hele tatt får gratulasjon fra henne på bursdagen min som i fjor..

Jeg prøver å glemme henne, men det er ikke lett fordi hun er på en måte den rette for meg... Men jeg er vel egentlig glad så legne hun har det bra.

Hvis hun sender meg sms/facebook gratulasjon så vet jeg ikke om jeg vil svare.... Hva synes dere? (vi er ikke venner på facebook, så det må bli sendt pm.) Hun er også typen som kan finne på å sende god jul melding... Ringer gjør hun ikke. ;)

Anonymous poster hash: b122b...068
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør som du føler for? For min egen del hadde jeg ikke klart å latt være å ønske eksen god jul tilbake iallefall. Hun har tydeligvis gått videre, så da har du ikke andre valg å prøve å gå videre selv. Enklere sagt enn gjort, men prøv å ikke tenk så mye på hva hun gjør og ikke gjør.

Anonymous poster hash: 684ce...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...