Gå til innhold

Sex i dusjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en knøttliten dusj men elsker fortsatt sex i dusjen. Pleier å bli stående bakfra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig oppskrytt. Ingen av oss får til å komme oppreist, det er trangt, dårlige posisjoner, en klarer ikke konsentrere seg, ol.

Forspill i dusjen, sex i senga :danse:

Skrevet

Takk for mange gode svar!

:)

Anonymous poster hash: a88a4...eb1
Skrevet

Pluss at all form for glid ødelegges fort som faen. Ikkje bra...

Da er ikke dama våt ok i så fall!

Jeg digger sex i dusjen. Vi har ikke særlig stor dusj, men det er god nok plass til at han kan ta meg bakfra stående. Om man vil, så får man det til!

Gjest daisydaisy
Skrevet

Synes ikke det er oppskrytt, men det finnes bedre alternativer. Har vanligvis blitt bakfra her, nesten doggy, om man kan si det?

Skrevet

Blir så sår jeg av sex i dusjen så for meg er det ikke noe særlig.....

Skrevet

Ja, sex i dusjen er oppskrytt. Jeg husker eksen min absolutt skulle ha det hele tiden, og vi begge er ganske høye. (Han er over 2m og jeg er 180, og ingen av oss er akrobater.) Det ble til at jeg ble stående i dusjen med rumpa i været og henda i gulvet, mens han måtte stå utenfor for å ta meg bakfra. Det varte jo i knapt 2min før jeg begynte å skjelve i beina :P

Synes dusj-sex er bare tull. Greit for oppvarming før man evt. går til senga el.

Anonymous poster hash: ac1cb...011

Skrevet

Om du er sammen med en kar som er sterk nok, er det superdigg og sexy om han holder deg oppe rundt livet sitt. Man blir sliten selv av å holde seg oppe da, og gjøre nok bevegelser opp og ned, men aah!! Godt med en teaser, så hoppe rene og pene i senga for å bli svette og deilige igjen :wow:

Skrevet

Sex i dusjen er mye mas, men kan være en grei treningsøkt da. Ta henne opp etter dusjveggen er favoritten, men det spørs jo selvsagt på hvor sterk man er/hvor mye hun veier :laugh:

Skrevet

Åh, elsker sex i dusjen. Med eksen hadde jeg det ofte, da det var noe han tente veldig på. Vi hadde dusj med vanlig dusjforeng, slik at jeg kunne lene meg ut og henge over vasken mens han tok meg bakfra. Fantastisk deilig og rått, og han kom alltid veldig fort av det. Tror det hadde veldig mye med det visuelle å gjøre, masse lys, "utsikten", og rennende vann overalt...

Anonymous poster hash: 53100...f8b

Skrevet

Joda, men er det SÅ viktig å få vann på seg mens man holder på, da?

Jeg foretrekker heller en svett, varm mannekropp inntil meg enn en som bare er våt av vann, jeg :Nikke:

mmmmmmmmmmmmm,svett varm mannekropp :-) uffda drømmer meg bort :-)

Anonymous poster hash: fff12...6a0

Skrevet

Jeg har aldri hatt sex med noen i dusjen men jeg har blitt sugd og runket i dusjen.

Hmm.... Er ikke det sex...?

Dette blir jo litt Bill Clinton opplegg :ler:.

Anonymous poster hash: 6462f...b55

Skrevet

Jeg har hatt mye sex i dusjen med mange partnere. Her er favorittene doggy og at han løfter meg opp og knuller meg mens han holder meg... mmmmmm. Ellers synes jeg suging er ekstremt sexy mens vannet renner over meg :)

Anonymous poster hash: 4a267...4d4

Skrevet

Syns det er best å bare stå i dusjen, vi må ikke ha sex :P er bare koselig å kysse, ta på hverandre osv :) Men om det skulle bli sex er selvfølgelig ikke det er problem :fnise:

Anonymous poster hash: 031e3...f10
Skrevet

Sex i dusjen er superdigg! blir stortsett stående og det funker selv på et bittelite bad =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...