AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei! Dere som har sex i dusjen, hvordan gjør dere det? Hvis det for eksempel ikke er veldig god plass, og vanskelig å få til vanlig doggy. Noen som gjør det stående, enten forfra eller bakfra? Er kondom tungvint i dusjen? Blir det gjerne kun fingring osv i dusjen, eller klarer dere å gå hele veien? Anonymous poster hash: a88a4...eb1
Gjest Lykkeliky Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er oppskrytt. Alt for trangt til å utfolde seg! 5
Gjest mann20mb Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er oppskrytt. Alt for trangt til å utfolde seg! Enig!
Ruskemor Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Når jeg har hatt sex i dusjen så har det endt med å bli stående bakfra. Det som tar minst plass og som er mest komfortabelt, syntes jeg og de jeg har hatt dusjsex med Med kondom så blir det jo med en gang litt mer "trasig" men man får til det man vil Ellers så er jo fingring/runking og suging/slikking ganske greit å få til i dusjen 1
Ruskemor Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er oppskrytt. Alt for trangt til å utfolde seg! Er ganske enig i denne jeg også.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg syns sex i dusjen er digg! Blir for det meste stående bakfra, eller fingring/runking/suging. Også blir det som oftest til at vi fortsetter i senga, dersom vi vil ha litt mer plass og andre stillinger. Anonymous poster hash: b0dc2...b12
Gjest Hummels Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har aldri hatt sex med noen i dusjen men jeg har blitt sugd og runket i dusjen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Vi har plass til å kjøre doggy, men hender også vi setter oss ned på gulvet i dusjen(ikke alltid det frister om vi ikke har fjernet hår i sluken siden sist...) Men andre ganger går det bare i oralsex/fingrer, innimellom får vi til at jeg står på ett bein og er ansikt til ansikt(god trening for rumpa det ass:P). Kondom er ikke problematisk hos oss i alle fall, men unngå å få for mye vann på, vann er ikke et godt glidemiddel:P Anonymous poster hash: ba202...b80
Lollipops Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Syns det er godt, men det blir automatisk litt klønete på grunn av den trange plassen. Stående bakfra fungerer best. Noen ganger så står vi face to face, mens han løfter på meg for å komme til. Klarer ikke så lenge av gangen med den stillingen da, men gøy å variere litt.
Timza Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er oppskrytt. Alt for trangt til å utfolde seg! Kjøp en utestol som står på badet. Denne kan man fint ta med seg inn i dusjen om man plutselig er to stykker der inne. Da blir sex litt enklere med noe å holde i, sitte i og den slags.
Gjest Lykkeliky Skrevet 1. desember 2014 #11 Skrevet 1. desember 2014 Kjøp en utestol som står på badet. Denne kan man fint ta med seg inn i dusjen om man plutselig er to stykker der inne. Da blir sex litt enklere med noe å holde i, sitte i og den slags. Joda, men er det SÅ viktig å få vann på seg mens man holder på, da? Jeg foretrekker heller en svett, varm mannekropp inntil meg enn en som bare er våt av vann, jeg 1
Timza Skrevet 1. desember 2014 #12 Skrevet 1. desember 2014 Joda, men er det SÅ viktig å få vann på seg mens man holder på, da? Jeg foretrekker heller en svett, varm mannekropp inntil meg enn en som bare er våt av vann, jeg Viktig er det jo ikke. Men det er jo alltids greit med forandringer. 1
Gjest UngMann1986 Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 Kjøp en utestol som står på badet. Denne kan man fint ta med seg inn i dusjen om man plutselig er to stykker der inne. Da blir sex litt enklere med noe å holde i, sitte i og den slags. Ja, det krever jo litt plass... Joda, men er det SÅ viktig å få vann på seg mens man holder på, da? Jeg foretrekker heller en svett, varm mannekropp inntil meg enn en som bare er våt av vann, jeg Poenget er vel at sex i dusjen kan være kjekt for å få litt variasjon
Timza Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 Ja, det krever jo litt plass... Joda, men det er da endog et tips om man har plass. Mulighetene for enda mer variasjon, enn den vanlige stående dusj-sexen.
Gresshoppa Skrevet 1. desember 2014 #15 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er undervurdert, så lenge man har OK med plass.. Jeg har en en steamdusj med et sete, som er kjekt å ha. Ellers pleier jeg å stå opp etter veggen (med den ene foten litt opp), samtidig som han tar meg bakfra 1
Gjest brutal_mann Skrevet 1. desember 2014 #16 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er oppskrytt. Alt for trangt til å utfolde seg! Pluss at all form for glid ødelegges fort som faen. Ikkje bra... Nei, dusj passer til pirring og lek, så kan en utfolde seg med resten andre steder i kåken
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #17 Skrevet 1. desember 2014 Stående bakfra eller stående "misjonær". Begge funker like greit. Bruker ikke kondom pga fast forhold. Liker å ha sex i dusjen pga det er herlig å vaske hverandre først. Kan enten gjøre oss ferdig der eller fortsette i senga, samme det. Varierer. Anonymous poster hash: fd8d4...b62
siwhel Skrevet 1. desember 2014 #18 Skrevet 1. desember 2014 Om mam vil ha sex i dusjen så får man det til på et eller annen vis.
Cherrybomb Skrevet 1. desember 2014 #19 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er bare stress! Oralsex i dusjen er derimot ikke noe problem! 1
siwhel Skrevet 1. desember 2014 #20 Skrevet 1. desember 2014 Sex i dusjen er bare stress! Oralsex i dusjen er derimot ikke noe problem! må si meg enig. 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå