Gå til innhold

bolig i oslo med bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til oslo pga jobb. Jeg har bil og trenger å bo et sted der det går greit å ha bil ikke noe gateparkering opplegg. Hvor burde jeg bo. Forresten uaktuelt å bo på vestkanten liker ikke den type mennesker. Forslag?

Anonymous poster hash: 78245...453
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bil i Oslo. Se etter borettslag med garasje.

Anonymous poster hash: 34357...988

• Liker 2
Skrevet

nordstrand-, søndre nordstrand- og lambertseter-området?

Anonymous poster hash: 93c1d...938
Skrevet

Hvor skal du jobbe da?

Lurt å tenke innenfor bom-ringen hvis du har tenkt å kjøre til jobb (nå forutsetter jeg at jobben ligger innenfor også...)

• Liker 1
Skrevet

Skal flytte til oslo pga jobb. Jeg har bil og trenger å bo et sted der det går greit å ha bil ikke noe gateparkering opplegg. Hvor burde jeg bo. Forresten uaktuelt å bo på vestkanten liker ikke den type mennesker. Forslag?

Anonymous poster hash: 78245...453

"Liker ikke den type mennesker"

Så sympatisk du er da, drar alle over en kam...

Holder vel å sette lilletåen på andre siden av Akerselva så er folk radikalt forskjellig fra østkanten og alle er selvfølgelig heeeelt kliss like hele gjengen 😒

Anonymous poster hash: 0a991...270

• Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Da tenker jeg det ville vært topp å funnet en leielighet hvor man har sånn stor felles garasje i kjelleretasjen. Mye mindre sjangse for innbrudd og slitasje fra vær og vind vil jeg tro.

Endret av Strandet
Skrevet

Det er jo umulig å svare på dette når du ikke gir mere info. Hva er viktig for deg? Vil du bo sentralt? Nære marka? Hvor er jobben din? For øvrig bor jeg sentralt til med bil selv og det er en vanesak med gateparkering...

Skrevet

Bolig med universell utforming, bygget i dette århundrede? Da tar dubheisen ned i garasjen hvor bilen er parkert. (Jo, det er trapper til fri bruk og, da).

Anonymous poster hash: 2b962...297

Skrevet

Da kan du velge mellom alle andre områdene som ikke er vestkanten. Mange borettslag har garasjeparkering, og det finnes også hus og rekkehus i denne byen som har både garasje og gårdsplass til å parkere bilen på. Så om "parkere bil annet enn i gata" er eneste kriteriet, så er vel nesten bare tykkeste sentrum som kan bli et problem + vestkanten som du ikke liker da.

Anonymous poster hash: e95e9...e9e
  • Liker 1
Skrevet

Da tenker jeg det ville vært topp å funnet en leielighet hvor man har sånn stor felles garasje i kjelleretasjen. Mye mindre sjangse for innbrudd og slitasje fra vær og vind vil jeg tro.

Sånn bor vi! Garasjeanlegg under blokka, og heis opp til leiligheten. deilig! Anbefaler Årvoll/tonsenhagen

Anonymous poster hash: 2979f...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...