AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hva synes du er det beste med å være singel? Jeg synes det beste er å kunne planlegge framtiden min uten å betinge den på noen andre Anonymous poster hash: 43394...4b8
Zienna Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Friheten! At jeg, som voksen, ikke trenger å spørre noen om "lov" .. 3
Gjest Sitrondrops Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Å ha leiligheten for seg selv og uten rot! Herlig! 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Friheten. Til å kunne snakke med hvem jeg vil og gjøre hva jeg vil til en hver tid. Det er ingen som maser om når jeg skal legge meg, eller stå opp, eller når jeg skal være hjemme om kvelden, om jeg får gå på byen eller ikke, om jeg får reise på ferie eller hvor, bruken av sosiale mediaer, hvem jeg er venner med og ikke venner med, hvor jeg skal feire jul, turnusen min, om jeg kan snakke på telefon med en av motsatt kjønn, krangel om matbudsjett og så videre. Anonymous poster hash: 52d28...a75 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Mye lettere å seg ... ...ne ned i senga? Anonymous poster hash: a478a...e50 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Slipper stygge kommentarer og bemerkninger Kan spise det jeg vil, når jeg vil Kan få lese en bok eller to i fred og ro Slipper å forklare alt jeg har gjort når jeg har vært vekke fra hjemmet Slipper at hele bygda vet om utroskapen hans, mens jeg er uvitende til siste slutt Slipper å bekymre meg for utroskap og masse jentevenner Hele senga for meg selv, ingen snorking eller lukter Jeg kan kose med kattene så mye jeg vil, uten kommentarer Mer tid til å studere Mer tid til meg selv Generelt mer glad fordi jeg slipper så mange bekymringer knyttet til forhold Jeg kan se det jeg vil på tv Jeg kan spise så mye mashmallows jeg vil uten kommentarer Jeg kan sitte på pcen og lese ting på nettet uten å bli overvåket Jeg kan ha guttevenner! Jeg kan unne meg selv noe, uten å få dårlig samvittighet Anonymous poster hash: b2c64...236 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 at du slipper å forholde deg til en horete parasitt. Anonymous poster hash: c1851...110 1
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2014 #12 Skrevet 6. desember 2014 at du slipper å forholde deg til en horete parasitt. Anonymous poster hash: c1851...110 Mannlig sådan, skjønner jeg? Slippe å bli kjeftet på, må vel være det beste. Slippe en annen persons raseriutbrudd.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #13 Skrevet 6. desember 2014 Mannlig sådan, skjønner jeg? Slippe å bli kjeftet på, må vel være det beste. Slippe en annen persons raseriutbrudd. har du hørt om en mannlig hore før? trokke det. Anonymous poster hash: c1851...110
PrinsesseNila Skrevet 6. desember 2014 #14 Skrevet 6. desember 2014 *Bokmerker tråden så jeg har den å se tilbake til om det blir slutt* 1
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2014 #15 Skrevet 6. desember 2014 (endret) har du hørt om en mannlig hore før? trokke det. Anonymous poster hash: c1851...110 Mannlige horer finnes overalt. Har nylig vært sammen med en. Endret 6. desember 2014 av Seajewel 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #16 Skrevet 6. desember 2014 Mannlige horer finnes overalt. Har nylig vært sammen med en. menn har sex for sexens skyld og er per def ikke horer Anonymous poster hash: c1851...110
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2014 #17 Skrevet 6. desember 2014 menn har sex for sexens skyld og er per def ikke horer Anonymous poster hash: c1851...110 De er horer om de er i faste forhold men er utro så det ljomer etter. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #18 Skrevet 6. desember 2014 De er horer om de er i faste forhold men er utro så det ljomer etter. nei. jenter er horer fordi de har sex for andre ting enn nettopp sex. Alt fra at de syns noen er morsom til at belønning for at han har gjort/kjøpt noe for henne osv. Menn har ikke en sånn natur. Anonymous poster hash: c1851...110
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2014 #19 Skrevet 6. desember 2014 (endret) nei. jenter er horer fordi de har sex for andre ting enn nettopp sex. Alt fra at de syns noen er morsom til at belønning for at han har gjort/kjøpt noe for henne osv. Menn har ikke en sånn natur. Anonymous poster hash: c1851...110 Du må ikke dra alle menn under en kam. Menn kan ha sex med en dame kun for gratis fotballkampbilletter også. Endret 6. desember 2014 av Seajewel 2
Gjest fallerifallera Skrevet 6. desember 2014 #20 Skrevet 6. desember 2014 menn har sex for sexens skyld og er per def ikke horer Anonymous poster hash: c1851...110 Det finnes da mannlige horer også. Det er bare ikke like vanlig, siden etterspørselen er for lav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå