Gorgonzola Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hva tenker dere om menn som heller tatoverer favoritt laget sitt på armen enn navnet på dama/kona? Eller menn som i fullt alvor hevder å være like glad i bilen/gitaren/platesamlinga si som i dama/kona? Eller synes at strikkhopp, det å tømme fire AK 47 magasiner mot blink, kjøre Formel 1 bil eller knerte en stor elgokse er/var like stort som å bli far. Er de riktig nagla??
Gjest Evans Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Tja, det førtse tror jeg kan være lurt. Forholdet kan ryke, men kjærligheten til klubben er evigvarende? Det kan jo hende at de tror de har samme kjærlighet for bilen som for kona, men jeg tror nok at følelsene ville vært ulike om kona døde, mot at bilen ble vraka. Hvis ikke, ja da er de ikke glad nok i kona tenker jeg. Dette med å bli far og tømme fire AK 47 har jeg ikke peiling på.
Aule Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Tatovering av andre sitt navn på sin egen kropp er utrolig naivt. Heller en fotballklubb hvis man må velge. Kan også skjønne menn som er glad i biler de har eid i 15 år og påkostet mange hundretusen. Der vet man hva man har, og man kan alltid stole på at den gir betingelsesløs glede i retur. Slik er det ikke alltid med mennesker. Menn kan være riktig nagla selv om de ikke er og tenker som kvinner.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Nå er jeg overhode ikke fotballfan, men jeg trur at det er større sjanse for at et forhold ryker enn at de plutselig starter å heie på et annet lag. Å tatovere navn på kjærester er jo bare tåpelig uansett... Så jeg skjønner at folk heller tatoverer da Manchester United på armen, enn "Karianne" eller hva nå kona heter. Jeg har ting ved livet mitt jeg verdsetter høyere enn en kjæreste, uten at jeg anser meg som gal av den grunn. Men hadde ei dame stilt et ultimatum "meg eller xx", så hadde hun røket ut av huset i veldig mange tilfeller (venner, hundene mine, naturopplevelser mm). Anonymous poster hash: 1c773...c67
Gjest HeiHade Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Jeg tenker at man er temmelig usikker på seg selv hvis man gidder å bry seg om å konkurrere med et fotballag. Hadde ikke brydd meg om tatoveringen. Man kan tatovere hva man vil, både ting som betyr mer og som betyr mindre enn andre ting man har i livet. Eller skal man liksom skrive seg ei liste over ting man bryr seg om, og starte på toppen derifra hvis man ønsker å begynne å tatovere seg? "Ah shit ass, fotballklubben er på femte plass. Må ta fire andre tatoveringer først da.."
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Du kan bytte kvinnfolk\mannfolk flere anger i løpe av livet. Men å bytte klubb det gjør man bare ikke. Det er mitt svar Endret 2. desember 2014 av Rhaegar Targaryen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg hadde aldri i verden frivillig tatovert favorittlaget mitt på armen, selv om jeg er jævlig opptatt av det, men om jeg først ble tvunget til å velge mellom dét og navnet til dama hadde det jo selvsagt blitt favorittlaget. Som andre sier, forhold kan ryke, men hvilket lag jeg er supporter av forandrer seg ikke. Jeg driver jo heller ikke og rangerer kjærligheten min til platesamlingen med kjærligheten til dama, det er klin umulig å sammenligne. Hvis vi tenker på favorittlaget igjen hadde jeg tapt mer på å miste favorittlaget, med all verdens venner, turer til bortekamper og greier enn på at det ble slutt med kjæresten (noe som ville vært omvendt om jeg hadde et engelsk favorittlag og var gift med denne dama, naturligvis), men jeg kan jo ikke rangere hvem jeg er "mest glad i". Anonymous poster hash: c32e2...433
Cathrine88 Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Eller menn som i fullt alvor hevder å være like glad i bilen/gitaren/platesamlinga si som i dama/kona? Nei, en mann som er like glad i materielle ting som i dama/ungene/bikkja/katten er ikke riktig nagla. Jeg synes det er helt sykt å sidestille ting med levende vesener. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå