Gå til innhold

Sønnen min går i søve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som jeg ikke tørr å fortelle til legen.

Han er 8 år gammel, i søve så våkner han ofte,snakker og gjør ting. Han er ofte redd, når jeg og faren prøver å ta tak i han, rope på han. Han blir redd av oss! Jeg er så redd for at det fortsetter eller at han dreper noen i mens han sover fordi han blir redd? Jeg har 4 barn, og jeg er så utrolig redd. Har noen av dere erfaring med sånt ?

Anonymous poster hash: 45794...8d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor du er redd for å ta det opp med legen? Og hvor kom tanken om at du er redd han skal drepe noen mens han sover? :sjokkert:

Du skal ikke stå å rope til noen som går i søvne , du prater rolig og forsiktig at nå går vi tilbake til senga og sover videre, og hjelper sønnen din på rett vei...

Men ta det opp med legen uansett.

• Liker 1
Skrevet

Min datter på 13 år går også i søvne. Har aldri tatt det opp med legen, men hun har aldri gått lenger enn ut soveromsdøra og inn på badet. Veldig skummelt, men hun er heldigvis ikke redd oss. Hun er fullt klar over det selv, men litt aldersforskjell på våre da. Hun må ofte advare foreldre av venninnene hvis hun skal overnatte, fordi hun reiser seg opp hele tida i søvne og prater.

Faren min ble rygget på av bil når han var på jobb på fjellet for flere år siden. Hver natt hoier han og skriker. Legene mener at det må være etter hvor mye panikk han følte da han lå under bilen, og ropte om hjelp.

Ville uansett kotakta lege, om han er redd dere😉

Anonymous poster hash: 8a978...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...