Gå til innhold

AAP, manglende utbetaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver 14. dag i 5 år nå har jeg fått pengene overført til min konto på mandager mellom klokken 14 og 16

I dag derimot så har pengene fortsatt ikke kommet inn på kontoen :(

Skal selvfølgelig ringe NAV i morgen om de ikke har kommet inn, men bare lurte på om det var flere som har opplevd det samme. Sitter liksom her og er smånervøs for at det tar flere dager når jeg allerede er tom for penger og knapt noe mat i huset :/

Anonymous poster hash: 85d2d...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Logg inn på nav.no og se på Dine utbetalinger.

Anonymous poster hash: c0394...6e6
Skrevet

Logg inn på nav.no og se på Dine utbetalinger.

Anonymous poster hash: c0394...6e6

Det har jeg gjort, og det står at det er ferdig behandlet. Det har det stått helt siden kl 14 i dag

Skrevet

Og på utbetalinger så står det ingenting om i dag. Bare fra forrige utbetaling og eldre

Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg ringte til nav tidligere i dag(av andre grunner). De hadde lagt inn en automatisk melding med at utbetalingen var noe forsinket, men at de regnet med at pengene ville komme i løpet av morgendagen.

Skrevet

Jeg ringte til nav tidligere i dag(av andre grunner). De hadde lagt inn en automatisk melding med at utbetalingen var noe forsinket, men at de regnet med at pengene ville komme i løpet av morgendagen.

Åh, da venter jeg og ser i morgen. Om de ikke har kommet på konto før kontoret stenger, så ringer jeg og hører da.

Fikk kngen meldinger eller noe om forsinkelser når jeg sendte meldekort, og det står ingenting på siden nå heller

Skrevet

Samme hos meg. Dessuten hadde jeg regnet med at det var denne utbetalingen som var uten skatt, men det er det visst ikke.

Uff husleien skulle vært betalt idag, og huseier er skikkelig hissig:-(

Anonymous poster hash: 9b703...250

Skrevet

Står på www.nav.no at pengene kommer imorgen formiddag, vært litt forsinkelser.

Skrevet

Den uten skatt kommer forøvrig i midten av mnd, siden det gjelder første 14.dager i desember.

Skrevet

Publisert 01.12.2014

Forsinkelser i utbetalingene av dagpenger og AAP
Lytt
PlayStopHelpSettings
Skriv ut side

Det er mulige forsinkelser i utbetalingene av dagpenger og arbeidsavklaringspenger for meldeperiode uke 47/48.

Pengene vil være på konto senest formiddagen tirsdag 2.12.14.

Skrevet

Står på www.nav.no at pengene kommer imorgen formiddag, vært litt forsinkelser.

Da har jeg vært helt blind, eller så er det fordi jeg bruker mobil/nettbrett når jeg er inne på siden da jeg ikke har pc. Vet at mange sider endrer seg noe utseendemessig og innholdmessig når man bruker noe annet enn pc

Skrevet

Jeg har heller ikke fått, men godt å høre det kommer i morgen :)

Anonymous poster hash: 300b8...2ad
Skrevet (endret)

Sikkert det. Betalingen poppet visstnok opp som normalt idag under MINE UTBETALINGER, men forsvant så - da meldte NAV om forsinkelser. Iallfall slik jeg har oppfattet det fra de som etterlyser.

Endret av kattemyk
Skrevet

Da kan jeg iallefall slappe litt av og håpe på at de er inne på konto i morgen så jeg kan få kommet meg på butikken

Skrevet

Ser ut som ytterligere forsinkelser:

Forsinket utbetaling av dagpenger, arbeidsavklaringspenger inkl. tilleggsstønader, tiltakspenger med tilhørende stønader samt utbetaling av forvaltingstrekk og tiltaksfaktura. Dette medfører at ytelsesmottakere må vente ett døgn på utbetalingen.

Forsinkelsen innebærer at de som skulle hatt penger på konto utover ettermiddagen i dag mandag 1. desember, først vil få disse overført til konto tirsdag ettermiddag. Utbetaling vil skje etter forventet utbetalingstidspunkt, men innenfor NAVs garanti.

Vanskelig å si om det overføres tirsdag ettermiddag og er inne onsdag eller om det er inne faktisk i ettermiddag. Men det er bare å se om det er dukket opp på mine utbetalinger, hvis ikke, er det antakelig imorgen.

Skrevet

Hos meg så står det nå ferdig beregnet kr 0,- nå pluttselig!

Flere som det nå står kr 0,- hos? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 8b1a1...cb4
Gjest Fluttershy
Skrevet

Står slik hos meg også. Er nok ikke noe å uroe seg over. Vi vet jo at det er forsinkelser så da kommer nok pengene snart.

Gjest juvelia
Skrevet

Står 0kr hos meg også, fikk høy puls da jeg så det. Står det 0 hos alle? Får arbeidsavklaringspenger. Håper det ordner seg.

Skrevet

Den uten skatt kommer forøvrig i midten av mnd, siden det gjelder første 14.dager i desember.

Nei. Den kommer 1.12

Nå vol det si 2.12

Anonymous poster hash: 81d72...5e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...