AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Om jeg endrer min sivilstatus på FB - vil endringen da dukke opp i newsfeeden til alle vennene mine? Hvordan kan jeg evt unngå det? Har ikke oppført sivilstatus, men tenkte å endre dette til "Gift med...". Har ikke noe behov for at det skal komme opp på feeden som en nyhet. Noen som vet? Anonymous poster hash: 9b6d5...01e
mijaa Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Man kan vel velge at det bare er synlig for deg, tror jeg? Mange som har byttet sivilstatus uten at det har kommet opp i feeden min, hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Der du velger sivilstatus setter du den til å vises kun for deg. Deretter endrer du statusen. Dette havner ikke i feeden andres siden den bare vises for deg. Deretter endrer du fra "Kun meg" til f.eks "Venner", da er det ikke lenger en nyhet og vises ikke i feeden til andre, men vises om de går inn på profilen din. Husk at evt. den andre personen gjør det samme, hvis ikke så blir du tagget og får det på profilen din. Om det er deg som godtar så gjør du at status vises kun for deg før du godkjenner forespørselen Anonymous poster hash: 0dd4d...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå