rosakatten Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2014 #2 Del Skrevet 2. desember 2014 noen som vet? Haha Laget du deg en profil her inne kun for å spørre om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2014 #3 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha Laget du deg en profil her inne kun for å spørre om det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosakatten Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 2. desember 2014 Haha Laget du deg en profil her inne kun for å spørre om det? Ble med 22. sep. 14 Kan du ikke lese du da? men takk for svar! du er hjelpsom 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 5. desember 2014 #5 Del Skrevet 5. desember 2014 Lurer faktisk jeg på og. Før skrev hun så ofte om han osv. Men nå er det aldri noe mer. Leser bloggen hennes daglig så er bare nyskjerrig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 5. desember 2014 #6 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er det interessant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poppy Skrevet 5. desember 2014 #7 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor er det interessant? Selv om det ikke er interessant for deg og meg så kan det jo hende det er interessant for andre fordeom. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 5. desember 2014 #8 Del Skrevet 5. desember 2014 Synes hun skrev i et blogginnlegg for kanskje 1-2 uker siden at hun skulle ha overnatting av kjæresten.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. desember 2014 #9 Del Skrevet 5. desember 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 5. desember 2014 #10 Del Skrevet 5. desember 2014 Selv om det ikke er interessant for deg og meg så kan det jo hende det er interessant for andre fordeom. Ja det skjønner jeg jo, det er derfor jeg spør hvorfor det er interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 5. desember 2014 #11 Del Skrevet 5. desember 2014 Ja det skjønner jeg jo, det er derfor jeg spør hvorfor det er interessant. Det er sikkert av interesse for de som leser den bloggen. Så får helle de som ikke gjør det konsentrere seg om andre tråder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 5. desember 2014 #12 Del Skrevet 5. desember 2014 Spennende tema Hun skrev vel ganske nylig på bloggen at hun skulle til Thailand med kjæresten... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 6. desember 2014 #13 Del Skrevet 6. desember 2014 Ryddet for avsporinger. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 6. desember 2014 #14 Del Skrevet 6. desember 2014 Spennende tema Hun skrev vel ganske nylig på bloggen at hun skulle til Thailand med kjæresten... Nope, hun skrev at hun VAR i Thailand med kjæresten for ikke så lenge siden og nå skal hun med familien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 7. desember 2014 #15 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er sikkert av interesse for de som leser den bloggen. Så får helle de som ikke gjør det konsentrere seg om andre tråder? Har fått 2 svar inkl. ditt med at det ER interessant, og det skjønner jeg jo ettersom tråden i det hele tatt ble opprettet. Les igjen, så skjønner du at jeg lurer på hvorfor, ikke om det er interessant. Men jeg skjønner jo at jeg sannsynligvis ikke får noe svar på akkurat det, fordi det rett og slett er helt på viddene å bry seg og engasjere seg så mye i en fremmed person sitt liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. desember 2014 #16 Del Skrevet 7. desember 2014 Har fått 2 svar inkl. ditt med at det ER interessant, og det skjønner jeg jo ettersom tråden i det hele tatt ble opprettet. Les igjen, så skjønner du at jeg lurer på hvorfor, ikke om det er interessant. Men jeg skjønner jo at jeg sannsynligvis ikke får noe svar på akkurat det, fordi det rett og slett er helt på viddene å bry seg og engasjere seg så mye i en fremmed person sitt liv. Det er av interesse for de som leser bloggen, FORDI de finner henne og hennes liv interessant. For å gi deg det med teskje. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 7. desember 2014 #17 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er av interesse for de som leser bloggen, FORDI de finner henne og hennes liv interessant. For å gi deg det med teskje. Høres ut som en personlighetsforstyrrelse å være så sykelig opphengt i en blogg. Jeg leser også blogger og finner deres hverdag/liv interessant, men å skulle drive å fundere og att på til gå på et forum for å diskutere evt. brudd er beyond me. Handler om å respektere privatliv. Men dere får bare fortsette å diskutere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaBergseng Skrevet 7. desember 2014 #18 Del Skrevet 7. desember 2014 Høres ut som en personlighetsforstyrrelse å være så sykelig opphengt i en blogg. Jeg leser også blogger og finner deres hverdag/liv interessant, men å skulle drive å fundere og att på til gå på et forum for å diskutere evt. brudd er beyond me. Handler om å respektere privatliv. Men dere får bare fortsette å diskutere Respektere privatliv? Det privatlivet dem blottlegger og glorifiserer og får "klikk"og tjener penger på å brette ut selv? Det er tydeligvis ikke beyond you, for du er her inne og diskuterer selv!? Herregud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. desember 2014 #19 Del Skrevet 7. desember 2014 Høres ut som en personlighetsforstyrrelse å være så sykelig opphengt i en blogg. Jeg leser også blogger og finner deres hverdag/liv interessant, men å skulle drive å fundere og att på til gå på et forum for å diskutere evt. brudd er beyond me. Handler om å respektere privatliv. Men dere får bare fortsette å diskutere Hva gjør du inne på denne tråden? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 7. desember 2014 #20 Del Skrevet 7. desember 2014 Respektere privatliv? Det privatlivet dem blottlegger og glorifiserer og får "klikk"og tjener penger på å brette ut selv? Det er tydeligvis ikke beyond you, for du er her inne og diskuterer selv!? Herregud. De velger selv hva de vil dele. Å grave i deres personlige følelsesliv er respektløst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg