Gå til innhold

Tinder gutter som bruker utrulig laaaang tid på å svare..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrulig irriterende. Har funnet en gutt jeg ser på som interessant, men han svarer så irriterende sent (han kan ha vært innom appen men ikke gitt meg noe konkret svar på det jeg har sagt, men svaret kommer det tar bare uhorvelig lang tid).
Hehe nå høres jo jeg helt desperat ut, men har bare plutselig fattet interesse for fyren. Selv svarer jeg han når jeg er innom appen gjerne 2 ganger om dagen.

Det skal nevnes at det er han som har tatt initiativet til samtalen, og det har han som har spurt om vi skal møtes en dag. Men han har liksom alltid med "jeg hadde egentlig tenkt å invitere deg etter Menchester kampen i dag men så..", altså har vi aldri avtalt noe konkret han har bare kommet med slike utsagn.
Aner ikke om han er interessert eller ikke, men hadde han ikke vært det hadde han vel overhode ikke svart meg eller hintet til at han vil møtes?
Vurderer å slå tilbake med samme medisin, noe jeg faktisk har gjort med akkurat denne gutten da gikk det faktisk 14 dager fra han hadde sendt en melding til han igjen tok kontakt. Å det var nettopp fordi han da også var så utrulig treg til å svare.

Jeg har utrulig lite å irritere meg over fortiden da jeg enda har 2 uker igjen av sykemeldinga, skal bli godt å komme tilbake på jobb.

Men hva er vitsen med å bruke så lang tid på å svare? Prøver han å være hard to get or something?

Anonymous poster hash: a6622...175
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende han er veldig opptatt da? Er vel sjeldent noen som er så opptatt i to uker, at de ikke har tid til å sende ei melding, men sånn innimellom er det jo fort å glemme det. Kan være han er litt distre også?

Ikke godt å si!

Skrevet

ro ned egget

Anonymous poster hash: 7a439...189
  • Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Og folk lurer på hvorfor de aldri får seg kjæreste..

Skrevet

Kan du ikke bare spørre han hvorfor han svarer så seint?

Anonymous poster hash: 7f808...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...