AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #21 Skrevet 2. desember 2014 Hvit kjole og jul? Da ville jeg hadde svart, tett strømpebukse og sorte sko til. Anonymous poster hash: cd3a9...916 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #22 Skrevet 3. desember 2014 Prøv shiny powder fra Pierre Robert... de er ganske lyse og passer stort sett nordiske hudtoner... :-)Anonymous poster hash: 58f2a...364 Ok, tusen takk! Da prøver jeg det:)Anonymous poster hash: a55bb...040
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #23 Skrevet 3. desember 2014 Ok, tusen takk! Da prøver jeg det:)Anonymous poster hash: a55bb...040 Link:http://shop.pierrerobert.no/tights-20-den-shiny-powder/p/510Anonymous poster hash: 58f2a...364
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #24 Skrevet 3. desember 2014 Hudfarget strømpebukse er aldri, eller i hvertfall svært sjeldent, pent. Smør deg med litt selbruning eller ta noen timer sol først og dropp hele strømpebuksen. Det er mye finere uten.Anonymous poster hash: 1a82b...7da Trodde hudfarget strømpebukse var gått litt ut på dato? Ser sjeldent pent ut ihvertfall. Enig med dere begge. Gå uten. Anonymous poster hash: 27b77...e77
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #25 Skrevet 3. desember 2014 Jeg ville valgt hudfarget framfor svart, pga kombinasjonen sko og kjole, ikke pga hvit kjole alene. Og dere som foreslår å droppe strømpebukse - hvilket land bor dere i? Jeg bor i Norge. Hvor er det du bor som feirer julaften ute? Tror du en tynn strømpebukse varmer? Vanligvis pleier vi, og andre vanlige mennesker i Norge, å ha på varme i huset. I tillegg blir det varmt av all middagslagingen og fra peisen. Anonymous poster hash: 27b77...e77
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #26 Skrevet 3. desember 2014 Jeg syns det hjelper litt, faktisk. Ja, det er mulig mange bare er inne. Men jeg, og sikkert mange andre skal i kirken, på besøk osv. I tillegg syns jeg man ser mer pyntet ut med strømpebukse, og særlig om kjolen er kort. Det synes ikke jeg. Jeg synes det omvendte. Jeg synes sort strømpebukse er OK. Beige ser grusomt ut, og det ser spesielt tacky ut hvis den skinner mye. I hvilken verden er det penere å gå med hudfarget strømpebukse, som synes godt, enn bare ben? Anonymous poster hash: 27b77...e77
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #27 Skrevet 3. desember 2014 Bruk en tett sort strømpebukse. De har 70 til 100 den på Cubus til en grei pris (dessuten tåler de mye mer før de rakner når de er litt tette, supert!). Jeg synes det kan bli veldig pent til en hvit kjole, men det kommer sikkert litt an på kjolen også. Anonymous poster hash: 25ba5...117 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #28 Skrevet 3. desember 2014 Det synes ikke jeg. Jeg synes det omvendte. Jeg synes sort strømpebukse er OK. Beige ser grusomt ut, og det ser spesielt tacky ut hvis den skinner mye. I hvilken verden er det penere å gå med hudfarget strømpebukse, som synes godt, enn bare ben? Anonymous poster hash: 27b77...e77 Det er klart at hvis man har helt plettfrie bein, uten noen som helst ujevnheter, små sorte prikker, arr, etc, så er det finest å gå uten. For oss andre, så vil en strømpebukse gi penere og jevnere bein...Anonymous poster hash: 58f2a...364 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #29 Skrevet 3. desember 2014 Bruk en tett sort strømpebukse. De har 70 til 100 den på Cubus til en grei pris (dessuten tåler de mye mer før de rakner når de er litt tette, supert!). Jeg synes det kan bli veldig pent til en hvit kjole, men det kommer sikkert litt an på kjolen også. Anonymous poster hash: 25ba5...117 Litt usikker på om gullskoene vil funke fint til denstrømpebuksa...Anonymous poster hash: 58f2a...364
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #30 Skrevet 3. desember 2014 Nude strømpebukse er det beste mener jeg, fordi da får en fin jevn farge. Det er ikke mange ben som blir penere uten! Jeg bruker nesten alltid strømpebukser under kjoler og skjørt på vinteren, uansett. Anonymous poster hash: ebb5a...764 1
Gjest Gaea Skrevet 3. desember 2014 #31 Skrevet 3. desember 2014 Hvorfor er hudfargede strømpebukser så ''ut''? Man må jo ikke velge mørkebrune strømper med glitter i liksom, det finnes lyse og matte også. Jeg hadde helt klart gått for det selv, synes det ser penest ut, men så er jeg ikke så oppdatert på hva som er kult og ikke da.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #32 Skrevet 3. desember 2014 Litt usikker på om gullskoene vil funke fint til denstrømpebuksa...Anonymous poster hash: 58f2a...364 Gullskoene bør droppes. Anonymous poster hash: cd3a9...916 1
Vera Vinge Skrevet 4. desember 2014 #33 Skrevet 4. desember 2014 Jeg bor i Norge. Hvor er det du bor som feirer julaften ute? Tror du en tynn strømpebukse varmer? Vanligvis pleier vi, og andre vanlige mennesker i Norge, å ha på varme i huset. I tillegg blir det varmt av all middagslagingen og fra peisen. Anonymous poster hash: 27b77...e77 Jeg har ikke sagt at jeg feirer ute, men at ikke alle bare er inne hele dagen. Jeg ville f.eks. føle det både merkelig og kaldt å komme i kirka uten strømpebukse. Eller ut og inn av bil. I tillegg til at jeg syns det ser mer ordentlig ut med strømpebukse. Det fins mange typer hudfargede, forresten. Jeg bruker matte og ikke så brune, og syns det ser bra ut. Ts gjør som hun vil, men det har bare ikke slått meg å gå barføtt på julaften. 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #34 Skrevet 4. desember 2014 Det er jo blodharry å gå uten stømbebukse i desember, særlig med blå, tørre legger som mange har. Skal mye til å ha så pefekte legger at der er pent. Mye penere å gå med strømpebukse. Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å gått uten, samme hvor varmt det måtte være inne i jula! Og tenkt de ekle, klamme lårene under kjolen da... Æsj.Anonymous poster hash: ab914...549 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #35 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har ikke sagt at jeg feirer ute, men at ikke alle bare er inne hele dagen. Jeg ville f.eks. føle det både merkelig og kaldt å komme i kirka uten strømpebukse. Eller ut og inn av bil. I tillegg til at jeg syns det ser mer ordentlig ut med strømpebukse. Det fins mange typer hudfargede, forresten. Jeg bruker matte og ikke så brune, og syns det ser bra ut. Ts gjør som hun vil, men det har bare ikke slått meg å gå barføtt på julaften. Ser det mer ordentlig ut med strømpebukse? Hvorfor det? Da mener du vel selv at man kan se at du har på deg strømpebukse, selv om den er matte. Det er det jeg ikke synes er spesielt pent. Det blir som at man går med gjennomsiktige BH-stropper. Alle sammen kan se dem og de færreste synes jo det er pent. Likevel går nok innleggene mine ut på at en har pene ben i utgangspunktet. Det er jo forståelig dersom dette ikke er tilfelle, slik som AB364 svarte meg. Det er jo blodharry å gå uten stømbebukse i desember, særlig med blå, tørre legger som mange har. Skal mye til å ha så pefekte legger at der er pent. Mye penere å gå med strømpebukse. Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne å gått uten, samme hvor varmt det måtte være inne i jula! Og tenkt de ekle, klamme lårene under kjolen da... Æsj.Anonymous poster hash: ab914...549 Er det harry å gå i selskap uten strømpebukse? Nå må jeg nesten le av deg. Mine legger er verken blå eller tørre. Jeg får heller ikke ekle eller klamme lår. Dersom du har problemer med dette forstår jeg godt at du bruker strømpebukse. Anonymous poster hash: 27b77...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå