AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Denne julen skal jeg bruke en hvit kjole på julaften. Jeg har noen sko jeg har tenkt å bruke, disse er gull med glitter. Åssen strømpebukse burde jeg gå for? Hudfarget eller svart? Anonymous poster hash: a55bb...040
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Svart strømpebukse til hvit kjole høres helt feil uti mine ører... jeg ville gått for noen tynne strømper i en tone nær din egen hud... gjerne med litt shine. Det vil absolutte passe bra til skoa! :-)Anonymous poster hash: 58f2a...364 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Rød strømpebukse. Det er tross alt jul. Anonymous poster hash: 60463...7ef
Honey Dew Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Hudfarget. Alt annet vil se feil ut etter min mening 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Hudfarget strømpebukse er aldri, eller i hvertfall svært sjeldent, pent. Smør deg med litt selbruning eller ta noen timer sol først og dropp hele strømpebuksen. Det er mye finere uten. Anonymous poster hash: 1a82b...7da 3
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Trodde hudfarget strømpebukse var gått litt ut på dato? Ser sjeldent pent ut ihvertfall. 2
Vera Vinge Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ville valgt hudfarget framfor svart, pga kombinasjonen sko og kjole, ikke pga hvit kjole alene. Og dere som foreslår å droppe strømpebukse - hvilket land bor dere i? 6
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ville valgt hudfarget framfor svart, pga kombinasjonen sko og kjole, ikke pga hvit kjole alene. Og dere som foreslår å droppe strømpebukse - hvilket land bor dere i? England, men det er vel ganske urelevant. Man er jo inne uansett? Og det er vel begrenset hvor mye en tynn strømpebukse hjelper når det kommer til å holde varmen? 1
Vera Vinge Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 England, men det er vel ganske urelevant. Man er jo inne uansett? Og det er vel begrenset hvor mye en tynn strømpebukse hjelper når det kommer til å holde varmen? Jeg syns det hjelper litt, faktisk. Ja, det er mulig mange bare er inne. Men jeg, og sikkert mange andre skal i kirken, på besøk osv. I tillegg syns jeg man ser mer pyntet ut med strømpebukse, og særlig om kjolen er kort. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Hudfarget strømpebukse er aldri, eller i hvertfall svært sjeldent, pent. Smør deg med litt selbruning eller ta noen timer sol først og dropp hele strømpebuksen. Det er mye finere uten. Anonymous poster hash: 1a82b...7da Utrolig komfy å gå med bare bein i desember... brrrAnonymous poster hash: 58f2a...364
Wilma- Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Jeg syns det hjelper litt, faktisk. Ja, det er mulig mange bare er inne. Men jeg, og sikkert mange andre skal i kirken, på besøk osv. I tillegg syns jeg man ser mer pyntet ut med strømpebukse, og særlig om kjolen er kort. Tror alt koker ned til smak og behag i grunn
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ville valgt hudfarget framfor svart, pga kombinasjonen sko og kjole, ikke pga hvit kjole alene. Og dere som foreslår å droppe strømpebukse - hvilket land bor dere i? Og jeg bor i Norge, men ut og inn av bilen klarer man uansett. Er ikke mye varme i en 15-20 denier nylonstrømpebukse heller . Og de fleste er vel stort sett inne på julefeiringen og i andre selskapeligheter. Jeg har i hvertfall aldri problemer med å droppe strømpebuksene. Anonymous poster hash: 1a82b...7da
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 Og jeg bor i Norge, men ut og inn av bilen klarer man uansett. Er ikke mye varme i en 15-20 denier nylonstrømpebukse heller . Og de fleste er vel stort sett inne på julefeiringen og i andre selskapeligheter. Jeg har i hvertfall aldri problemer med å droppe strømpebuksene. Anonymous poster hash: 1a82b...7da Jeg er 100% enig i at 15-20 denier ikke hjelper stort utendørs i minusgrader... men innendørs gjør det STOR forskjell. Jeg blir frossen i bare bein i 18-22 grader (normal innetemperatur), men med strømpebukser på, så blir det veldig behagelig... et must hvis kjolen ikke er lang!Anonymous poster hash: 58f2a...364
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #15 Skrevet 2. desember 2014 Jeg er 100% enig i at 15-20 denier ikke hjelper stort utendørs i minusgrader... men innendørs gjør det STOR forskjell. Jeg blir frossen i bare bein i 18-22 grader (normal innetemperatur), men med strømpebukser på, så blir det veldig behagelig... et must hvis kjolen ikke er lang!Anonymous poster hash: 58f2a...364 Ja, jeg blir også frossen inne hvis det ligger ned mot 18 grader, men vis meg den stuen det er 18 grader i på julaften. Da har man tente lys overalt, det er unger og tjas og mas. Temperaturen er nok fort både 27 og 28 grader. Vi må i hvertfall lufte mange ganger i løpet av kvelden for ikke å dø av heteslag .Anonymous poster hash: 1a82b...7da
Kvist Skrevet 2. desember 2014 #16 Skrevet 2. desember 2014 Med hvit kjole, glittersko og bare frosne legger kommer du til å se fjortis ut. Man kler da på seg etter sesong og temperatur. Hudfargede strømper høres fint ut, jeg tror svart blir altfor mørkt. Hvis kjolen er veldig enkel, og det ikke blir for mye med skoene kan du jo også vurdere noen mønstrede strømper? 2
momo Skrevet 2. desember 2014 #17 Skrevet 2. desember 2014 Hadde brukt hudfargete strømpebukser. Skjønner ikke hvorfor det liksom er så ut jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #18 Skrevet 2. desember 2014 Tror jeg går for hudfarget strømpebukse da! Har dere noen tips til fine strømpebukser på nett? Er ikke så glad i de solbrune fra Lindex når resten av meg er ganske så blek. Å gå uten noe strømpebukse blir det nok ikke noe av, har veldig stygge ben og føler for å dekke dem litt til.. Anonymous poster hash: a55bb...040
SjiraffenLaffen Skrevet 2. desember 2014 #19 Skrevet 2. desember 2014 Tror jeg går for hudfarget strømpebukse da! Har dere noen tips til fine strømpebukser på nett? Er ikke så glad i de solbrune fra Lindex når resten av meg er ganske så blek. Å gå uten noe strømpebukse blir det nok ikke noe av, har veldig stygge ben og føler for å dekke dem litt til.. Anonymous poster hash: a55bb...040 De fører også strømpebukser i lysere hudtone, light skin. Det som er viktig når en skal velge hudfargede er å matche hudtonen sin, hverken for mørke røler for lyse.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #20 Skrevet 2. desember 2014 Prøv shiny powder fra Pierre Robert... de er ganske lyse og passer stort sett nordiske hudtoner... :-)Anonymous poster hash: 58f2a...364 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå