Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Gemini
Skrevet
:ler: Var vel et par som virket kjente ja :oops:
Skrevet

Himmel, den lista var laaaaaang! :o Orket bare lese de tre siste sidene.... Men et par av de tingene var nok ting jeg kunne ha sagt/hengt meg opp i ja! Men at han husker alt!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Orker ikke bry meg med bagatell-krangling. Å lage en stor sak ut av ingenting, hva er vitsen med det? Det eneste punktet jeg har kranglet om der ( i min tid som samboer) er for mye tid forran pc-en. Og på det punktet var jeg ikke urimelig heller, som krevde en pc-fri dag i uka, synes jeg.

Gjest Miss Gemini
Skrevet

"The best way to hang up washing."

-Det er vel denne jeg kjenner meg igjen mest i..Blir ikke så mye krangling, men mest oppgitt diskutering.

Han tar klærne ut av vaskemaskina og legger dem rett og slett oppå klesstativet. Er jeg heldig, blir de spredt litt utover.

Jeg er jo enig i at hovedpoenget er at klærne skal bli tørre, men det skal da være unødvendig å måtte stryke f.eks singletter fordi de er så skrukkete? (selv mener han bastant at alle skjortene hans er strykefrie, etter at jeg nektet å stryke klærne hans..)

Gjest GreenSky
Skrevet

Løsningen på det er ganske enkel; Da får han vaske og henge opp tøyet sitt selv. Da får han gjort det på sin måte, du får gjort det på din måte, alle er fornøyde. :-)

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Nå ja. Jeg gidder liksom ikke å kjøre halv maskin bare for at jeg ikke skal vaske klærne hans..(Har gjort det før for å få ham til å innse at klær ikke vasket/ble hengt opp/havnet i skapet av seg selv.)

Vi valgte løsningen at han tar seg av rydding og vasking av kjøkkenet og stua. Jeg av bad og soverom. Enkelte ting deler vi på så klart. Men det fungerer.

Har liksom ikke så mye tid sammen til at vi kan kaste det bort på krangel og diskusjoner om husarbeid..

hmm litt utenfor tema kanskje?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Kjente meg ikke igjen i så mange, men...

The best way to hang up washing.

The amount of time I spend on the computer. (går noen ganger begge veier :oops: )

disse har vi vært borti. orka ikke å lese hele lista da... Vi har oxo krangla litt hvis han lager planer med meg inkludert som jeg egentlig ikke er så gira på uten å snakke med meg først, fordi jeg synes vi finner på for lite, for lite romantiske ting, eller fordi jeg blir litt teit og lett sinna pga jeg er syk og sliten hele tiden.

Men vi krangler ikke så mye. Før jeg ble syk så krangla vi utrooolig lite!! Ble bare litt muggen fordi han var så seriøs med alt, skole, jobb, økonomi... jeg synes det er fint at han er seriøs men må gå an å være litt spontan :tunge1: Digger impulsivitet... ok, nå spora jeg litt av :D

Skrevet

Vi krangler om en del ting, ja. :roll:

TV

Hvem startet diskusjonen

3 diskusjoner i en krangel

slafsing :evil:

Men jeg er heldig på mange måter, han tar gjerne oppvasken oftere enn meg og jeg trenger ikke å be han om å vaske vinduene mer enn èn gang.

Det som gnæger meg mest er at jeg aldri ser ham for han er alltid ute og gjør gutteting (fjellet, havet) for å hjelpe kompisene, onklene og for å tjene lett tjente penger. Jeg gleder meg til neste dag jeg får en hel dag med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...