AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hvor lenge må man vente på varene hvis man er på IKEA og plukker selv? Det tar minst en uke dersom jeg bestiller over nett, ser jeg, og synes det var veldig mye. Må jeg vente like lenge om jeg drar ut dit og velger hjemkjøring? Anonymous poster hash: 90ccd...25b
mijaa Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Regner med at det kommer an på hvor mye trafikk det er der og hvor du bor i forhold til butikken. Men jeg fikk mine ..to virkedager etter jeg var der, mener jeg å huske.
veraa94 Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Da jeg dro på IKEA og plukket selv, så ble varene kjørt ut neste dag. Kommer veldig an på hvor du befinner deg i forhold til IKEA. Jeg bestilte levering fra Furuset til sentrum av Oslo. Det beste er å ta kontakt med dem per telefon
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Da høres det ut som om det blir raskere, i alle fall. Tusen takk for at dere svarte! Anonymous poster hash: 90ccd...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå