Gå til innhold

Jul på Månetoppen 2014

Anbefalte innlegg

Gjest The girl next door
Skrevet

Flere som følger med? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men minsten her er ikke interessert. Men ho mor sitter og ser :P

Anonymous poster hash: 30fb0...c33

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skulle se, men ble sittende og vri meg i kleinhet så jeg måtte desverre bytte kanal da jeg ikke orket mer. Synd, for jeg ELSKET det når jeg var barn! Har nok litt litt for gammel. (Skulle bare mangle, er jo i 20-årene). Så jeg sitter og gleder meg til The Julekalender i stede. Det ELSKER jeg :laugh:

Endret av PrinsesseNila
Gjest Hummels
Skrevet

Ja det er koselig det! Blir aldri for gammel ;)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Må være magisk for de små da. :)

Min går på førskolen og er ikke interessert i det. :grine: Jeg prøvde å gjøre alt jeg kunne for å få ham til å skjønne det magiske ved det, men han ville heller se på Svampebob. Det har jo kulere farger og sånn. :grine:

Gjest The girl next door
Skrevet

Er i tyveårene selv og har ingen barn. Likevel er det både koselig og nostalgisk med julekalenderen på barne-tv. Men merker at det ikke er såååå kjekt å se på. Men kommer absolutt til å stå på i bakgrunnen i desember. :-)

Gjest Seajewel
Skrevet

Min går på førskolen og er ikke interessert i det. :grine: Jeg prøvde å gjøre alt jeg kunne for å få ham til å skjønne det magiske ved det, men han ville heller se på Svampebob. Det har jo kulere farger og sånn. :grine:

:ler: Svampebob ja. De er nå søte.

Skrevet

Ja, jeg ser på. Blir aldri for gammel for sånt :laugh: Kjempe koselig.

Anonymous poster hash: 17453...fe0
Gjest The damned
Skrevet

Ja, jeg ser på. Det er koselig :)

The julekalender skal jeg ikke se på. Synes den var bra første gang den gikk, men nå blir det bare for dumt.

Gjest The girl next door
Skrevet

Koser meg med episode nr 3 :-)

Skrevet

"Nisser og griser" er beste sangen :sovne::nissekyss:

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Eneste jeg ikke liker med den serien er nissemammaen når hun sier at jentungen sover akkurat i det øyelokkene såvidt har falt ned på ungen. (Hva skjer med å ha sånt stress, nissemamma?)

Dessuten liker jeg heller ikke det med at hun sier "nei, nei. Ja, ja".

Ellers er det en veldig koselig serie! :nisselue:

Endret av Spirrevirrevipp
Skrevet

Eneste jeg ikke liker med den serien er nissemammaen når hun sier at jentungen sover akkurat i det øyelokkene såvidt har falt ned på ungen. (Hva skjer med å ha sånt stress, nissemamma?)

Dessuten liker jeg heller ikke det med at hun sier "nei, nei. Ja, ja".

Ellers er det en veldig koselig serie! :nisselue:

Det er jo det som er så fett med henne :fnise: There's no pressure with nissemamma. "Nei, nei. Ja, ja."Hun er så casual, liksom :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dessverre ingen fan (var nok for voksen da det gikk første gang), men ser det likevel med småen.

Jeg skulle for øvrig ønske at "nissebarna" var spilt av barn/unge. Småen spurte senest i dag hva hun nissedama (nissejenta) og han mannen (Storm) skulle ved et par anledninger.

Anonymous poster hash: 67e4d...0e0

• Liker 1
Skrevet

Flere som følger med? :-)

Prøver, men eldstejenta (4,5 år) vil heller se DVD med Jul i Svingen.,

Anonymous poster hash: 7e954...36f

Skrevet

Syns det er skikkelig teit at det ikke er noen barneskuespillere i denne serien! Den derre Jentungen er sikkert 30 år gammel! Serien fenger verken meg eller barna mine...

Anonymous poster hash: 22112...046

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet (endret)

Jeg har bare sett denne serien en gang tilbake i 2002 da jeg var 19. Men jeg husker at jeg likte den selv om jeg jo egentlig var alt for gammel til å se på den.

En av grunnene kan jo også være at jeg likte det fordi jeg synes hun som spilte nissejenta var tiltrekkende. Hun var jo i slutten av 20 årene begynnelsen av 30 årene da hun spilte rollen.

Endret av Rhaegar Targaryen
Skrevet

Fenger ikke helt her. De snakker fort og mye om blåtime, blåbær, nissing osv. Skjønner ikke halvparten ungene her.

Dessuten virket nissejenta alltid sur/mellomfoenøyd uten at vi forstår hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...