AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Kort spørsmål til dere som har barn som bor i to hjem: når barnet er gammelt nok til å starte med kjøretimer, spleiser dere på kjøretimer osv. med barnets mor/far? Anonymous poster hash: c8429...243
Rotemor Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Både ja og nei. De eldste har en annen far som ikke betaler noe, aldri.. Den yngste samarbeides det tett om. Jeg synes forsåvidt ikke "to hjem" er relevant for hvorvidt foreldre skal spleise. Sertifikat faller utenom hverdagskostnader, for å kalle det det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Jeg fikk ikke en krone til å ta sertifikat, bortsett fra penger til to kjøretimer i bursdagsgave et år. Anonymous poster hash: 9b8fd...419
Gjest chiki Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Jeg betalte alt selv da jeg tok lappen for 4 år siden, det gjorde søskene mine også. Tror kanskje foreldrene mine betalte ett par kjøretimer for dem bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå