Audrey Hepburn Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Lager et emne her også da jeg ikke har fått svar i det andre Jeg tenkte jeg skulle lage vafler, men hva er egentlig sunnest av å ha vanlig mengde fett i røra eller bare smøre jernet med noen platers mellomrom? Bruker kokosolje om det har noe å si.
Marthos Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Hvis du har fettet rett i røra, så vet du jo nøyaktig hvor mye du bruker. Du vil ikke ha samme oversikten ved å smøre jernet, men hva som vil utgjøre mest fett vet jeg ikke. Tror uansett ikke det vil utgjøre store forskjellen, er nok litt sånn hipp som happ.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Vaflene blir gjerne vanskelige å steke om du ikke har fett i selve røra syns jeg, selv om du smører vaffeljernet. Men mulig det er vaffeljernet mitt som ikke er helt topp... Anonymous poster hash: fc657...691
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Begge..dessverre Anonymous poster hash: a43ac...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå